مدیرعامل برق منطقه ای کرمان دردیدار با مدیران صنایع معدنی سیرجان:

همکاری صنایع باعث پایداری شبکه برق شد

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان با حضور در محل مجتمع گل گهر سیرجان ضمن دیداربامدیران صنایع جهان فولاد،توسعه فولاد، گهر زمین و گل گهر وابلاغ پیام تقدیر وزیر نیرو به پاس همکاری این صنایع در کاهش بار مصرفی برق، راهکارهایی جهت رفع محدودیت و مشکلات ناشی از کمبود و کاهش بار را بررسی کرد.
کد خبر: ۱۳۲۶۷۱۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حمیدرضا حبیبی،مدیر عامل شرکت برق منطقه ای کرمان در این دیدار ضمن بیان علت مشکلات پیش آمده برای صنعت برق در تابستان سالجاری گفت:در حال حاضر با توجه به شرایط پیش آمده مجموعه وزارت نیرو، شرکت توانیرو وشرکت های برق زیر مجموعه آن ها با تمامی امکانات اعم از فنی و غیر فنی درتلاش هستند تا شبکه پایدار بماندو مردم درآرامش باشند.

وی ضمن قدردانی ازاین صنایع افزود:همکاری شما موجب شدتا شبکه برق پایدار بماندوانتظار داریم این همکاری تا برگشتن به شرایط عادی ادامه داشته باشد .

حبیبی، با اشاره به امنیت کشور اظهار داشت: صنایع به لطف امنیت موجود در کشور تاکنون توانسته اند با این حجم از کار فعال باشند و با توجه به تبلیغات مخالفان و معاندین فرصت طلب که امنیت و اعتماد عمومی را نشانه گرفته اند باید تا پشت سرگذاشتن بحران با صنعت برق همکاری نمایند.

در ادامه این دیدار مدیران مجموعه گل گهر نیز ضمن تقدیر از شرکت برق منطقه ای، به منظور همکاری با صنعت برق اعلام آمادگی کرده و مسایل و مشکلات ناشی از کاهش بار را مطرح کردند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها