رتبه برتر شرکت برق منطقه ای کرمان درتوسعه انرژی های تجدیدپذیر صنایع

شرکت برق منطقه ای کرمان موفق به کسب رتبه کشوری "شرکت برتر درتوسعه انرژی های تجدیدپذیر صنایع"شد. 
کد خبر: ۱۴۱۷۰۵۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛شرکت برق منطقه‌ای کرمان،دردومین همایش توسعه دانش‌بنیان انرژی‌های تجدیدپذیر درصنایع کشور موفق به کسب رتبه"شرکت برتر در توسعه انرژی های تجدیدپذیر صنایع"شد و تندیس چرخ زرین این همایش را دریافت کرد.

این همایش توسط «انجمن سازندگان وتامین‌کنندگان کالا وخدمات انرژی‌های تجدیدپذیر(ساتکا)در سالن همایش‌های هتل اوین تهران برگزار شد.

مدیردفترخدمات مشترکین،مدیریت مصرف و وصول درآمدشرکت برق منطقه‌ای کرمان،در رابطه با دریافت این جایزه گفت:مشترکین صنعتی شرکت برق منطقه‌ای کرمان دراحداث نیروگاه تجدیدپذیر درکشور پیشگام هستندو بررسی پیشرفت احداث نیروگاه‌های تجدید پذیر مذکور حاکی ازدر مدار قرارگرفتن حداقل۸۰مگاوات از ظرفیت آن تا پایان سال‌جاری است.

محمدرضا پورغریب شاهی،افزود:پیرو تصویب ماده ۱۶قانون جهش تولید دانش‌بنیان در مجلس شورای اسلامی و آئین‌نامه اجرایی آن مبنی بر لزوم احداث نیروگاه‌های تجدیدپذیر،صنایع کشور موظف هستند از ابتدای سال 1۴۰۲،حداقل یک درصد از مصرف انرژی مصرفی خود را از طریق ساخت نیروگاه های تجدیدپذیر تامین کنند و یا اضافه بهای برق مصرفی بر اساس نرخ برق تجدیدپذیر از سال جاری اعمال می شود و سالانه تا ۵ سال یک درصد به میزان انرژی تامین شده از طریق تجدید پذیر افزوده می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها