امام جمعه قزوین گفت: رئیس جدید دستگاه قضا کسی است که پرونده‌های مبارزه با فسادش را می‌دانیم و در این زمینه تجربه دیرینه‌ای دارد.
امام جمعه قزوین گفت: رئیس جدید دستگاه قضا کسی است که پرونده‌های مبارزه با فسادش را می‌دانیم و در این زمینه تجربه دیرینه‌ای دارد.
کد خبر: ۱۳۲۴۳۳۶

به گزارش جام جم آنلاین قزوین ، حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین با اشاره به انتصاب حجت الاسلام محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه، گفت: آقای اژه‌ای کسی است که پرونده‌های مبارزه با فسادش را می‌دانیم و تجربه دیرینه در این زمینه دارد و امیدواریم راه مبارزه با فساد جدی‌تر ادامه پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: یکی از اولین اظهارات رئیس جدید دستگاه قضا این است که در دستگاه قضایی با فساد و با افرادی که رانت خواری می‌کنند و دست طمع به بیت المال دارند مبارزه خواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی افزود: ما وظیفه داریم فرد خوب را برای رئیس جمهور شدن انتخاب کنیم و افرادی که رئیس جمهور ما می‌شود وظیفه دارد برای مردم کار کند.

امام جمعه قزوین در فراز دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه انقلاب ما مختص کشور ما نیست و نقطه شروع انقلاب جهانی اسلامی با پرچم داری امام زمان است، خاطر نشان کرد: باید جمهوری اسلامی را پاسداری و برای مقاومت اسلامی بکوشیم.

وی افزود: رهبر انقلاب مقاومت اسلامی را احیا کرد و خط بطلان بر بدخواهان کشید.

امام جمعه قزوین در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه استان گفت: سردار شاهرخی خدا حافظی کردند و سرتیپ رفیعی آتانی آمدند و با آمدن ایشان شاهد شور و نشاط مجدد در سپاه پاسداران هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در استان بیان کرد: شاهد برگزاری کنکور سراسری با حضور بیش از ٢٠ هزار نفر در استان بودیم و برای این سرمایه‌های ارزشمند انقلاب دعا می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن بزرگداشت علامه امینی خاطر نشان کرد: اگر با لبنان، یمن و سوریه می‌توانیم مذاکره و تعامل داشته باشیم به دلیل زیر ساخت‌هایی است که بزرگان ما، همچون علامه امینی فراهم کردند.

امام جمعه قزوین با بیان اینکه مردم ما راه بزرگانی، چون شهید بهشتی و سلیمانی‌ها را دنبال می‌کنند، گفت: برای مسلمانان افغانستان که در جنگ هستند دعا می‌کنیم تا روی آسایش و رفاه را ببینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها