مرد جوان که بر سر فلاسک چای با همسایه‌اش درگیر شده و او را با چاقو به قتل رسانده بود،بعد از یک سال فرار در کمپ اجباری شناسایی و بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۲۳۶۶۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، اوایل بهارسال گذشته، زنی به پلیس110 تهران اطلاع داد شوهرش زخمی شده و ضارب، مرد همسایه‌شان بوده که متواری است.

مأموران به محل حادثه که خانه‌ای قدیمی در جنوب شهر تهران بود، رفتند و مشاهده کردند، مرد 32ساله زخمی و مقابل خانه ضارب فراری افتاده که به بیمارستان منتقل شد اما به‌دلیل شدت خونریزی ساعاتی بعد فوت شد. مأموران از همسایه‌ها تحقیق کردندکه همه گفتند عامل جنایت همان همسایه‌شان بوده که کارگر ساختمانی است.

همچنین زن مقتول نیز در تحقیقات گفت:بعد از آشنایی با مقتول به‌طور موقت با او ازدواج کردم و در این خانه اجاره‌ای ساکن بودیم. سماورمان خراب بود و شوهرم از سعید، همسایه روبه‌رویی فلاسک چای امانت گرفت. من فلاسک را پر از چای کرده و یادم رفت آن را از پشت در بردارم. بیرون رفته و خواستم آن را بردارم که زن همسایه آن را برداشت و با ادعای این‌که متعلق به خودش است و سعید آن را دزدیده، قصد داشت فلاسک را ببرد که سعید مانعش شد.وقتی شوهرم از محل کارش برگشت، ماجرا را برایش گفتم که مقابل خانه سعید رفت و با او دعوا کرد که سعید با قتل شوهرم گریخت.

بعد از گذشت یک‌سال از فرار متهم به قتل،سه روز پیش مردی از یک کمپ اجباری به پلیس زنگ زد و اطلاع داد مردی با نام جعلی در کمپ است که برایش تعریف کرده همسایه‌شان را کشته است. مأموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند موضوع صحت دارد و به کمپ اجباری رفته و سعید را در آنجا بازداشت کردند.

متهم به قتل در جریان تحقیقات گفت: از غرب کشور به تهران آمده و کارگر ساختمانی بودم. فلاسکم را چند روز به زوج همسایه امانت داده بودم. آن شب صدای دعوای دو زن همسایه را شنیدم و از خانه بیرون زدم، فهمیدم یکی از آنها می‌گوید من فلاسک چای او را دزدیده و به این زوج امانت داده‌ام. هر چه گفتم فلاسک سرقتی نیست، بی‌فایده بود آن را برداشته و به خانه‌ام بردم. آن شب سر این موضوع با مرد همسایه درگیر شده و او را با چاقو زدم که متوجه مرگش شدم. در این مدت فراری بودم تا این‌که چند روز قبل پلیس مرا در طرح جمع‌آوری معتادان دستگیر کرد و به کمپ ترک اجباری برد. برای این‌که راز قتل فاش نشود، نامم را در آنجا تغییر دادم. در آنجا با مردی دوست شده و ماجرای قتل را برای او گفتم که شروع به اخاذی کرد و وقتی نتوانستم پول بیشتری به او بدهم، مرا لو داد.

محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران باتایید این خبر به جام‌جم گفت:با اعتراف متهم به قتل او در بازداشت موقت به سر می‌برد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

گروه حوادث روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها