کشف جسد سه عضو خانواده‌ای در شهرک اوج کرج، کارآگاهان پلیس آگاهی البرز را در برابر معمای پیچیده‌ای قرار داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۳۳۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، رسیدگی به این پرونده از 30خرداد امسال با کشف جسد مرد جوانی در خانه‌اش در شهرک اوج کرج آغاز شد. با حضور تیم جنایی در محل مشخص شد، این مرد بر اثر اصابت گلوله به سرش در طبقه دوم به قتل رسیده است. این در حالی بود که از همسر و دختر پنج ساله او خبری نبود.

تحقیقات برای یافتن زن جوان و دختربچه آغاز شد اما ردی از آنها نبود تا این‌که روز بعد خانواده آنها متوجه بوی نامطبوعی شدند که از میان رختخواب‌های کمد دیواری در طبقه دوم ساختمان به مشام می‌رسید. آنها رختخواب‌ها را بیرون ریختند و در کمال ناباوری با جسد زن جوان و دخترش روبه‌رو شدند. آنها خفه شده و جسدشان در زیر رختخواب ها مخفی شده بود. تحقیق از خانواده مرد جوان نشان داد، او روز قتل منتظر مهمانی بوده و در زمان قتل لباس رسمی به تن داشتند.

پس از بررسی‌های مقدماتی، پلیس دو فرضیه را مطرح و تحقیقات روی این فرضیه‌ها آغاز شد. در فرضیه اول ماموران احتمال دادند، پدر خانواده بعد از قتل همسر و فرزندش خودکشی کرده است، این فرضیه با توجه به نبود اسلحه در کنار مرد جوان و زاویه شلیک خیلی زود رد شد. در فرضیه دوم احتمال قتل توسط مهمان آنها مطرح شده که سرنخ‌هایی در این ارتباط به دست آمده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها