دستگیری ۲۲۱ سارق در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی طی ماه پیش در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۳۰۲۳
دستگیری ۲۲۱ سارق در خرم‌آبادبه گزارش جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ عباس دولتشاهی افزود: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجارشکنی در خرداد امسال ۱۳ بار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمده است.
 
وی ادامه داد: پس از برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته و انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری ۲۲۱ سارق شده که پس از انجام تحقیقات تخصصی به ۳۷۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
 
دولتشاهی تصریح کرد: در راستای همین طرح و به منظور برخورد قاطع با سوداگران مرگ تعداد ۱۶ خرده‌فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی شد که پس از هماهنگی‌های قضایی و پس از بازرسی از محل‌های مورد نظر بیش از یک کیلو و ۲۰۰ گرم انواع مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از آنان کشف و ۲۹۹ معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع‌آوری و تحویل کمپ‌های مجاز شد.
 
فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به اجرا درآمده ۳۷ قبضه سلاح اعم از شکاری و جنگی نیز کشف شد و ۶۳۸ انواع خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، پلاک مخدوش، حرکات نمایشی و آلودگی صوتی که برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کنند توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.
 
وی افزود: در این مدت ۱۴۵ نفر از افراد مجلوب و تحت تعقیب محاکم و مراجع قضایی و انتظامی و... دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است.
 
 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها