رئیس پلیس راه لرستان از برخورد قانونی با رانندگان وسایل نقلیه پلاک مخدوش در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۶۰۷۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان:  سرهنگ مصطفی دالوند افزود: طرح تشدید و اجرای گسترده برخورد با تخلفات پلاک در لرستان در دستور کار جدی پلیس راه استان قرار گرفته است و رانندگانی که در اعداد و ارقام پلاک خودروی خود را تغییر ایجاد و اقدام به پوشش پلاک کنند، متوقف و اعمال قانون خواهند گرفت.
 
وی ادامه داد: رسالت پلیس برقراری نظم و امنیت ترافیکی و پیشگیری از وقوع تخلفات و تصادفات رانندگی است و یکی از مهم‌ترین ابزارهای مورد استفاده پلیس برای نیل به هدف، اعمال قانون رانندگان متخلف است.
 
سرهنگ دالوند اظهار کرد: هدف ما از اعمال قانون صرفا صدور قبض جریمه نیست بلکه تخصیص نمره منفی، ضبط گواهینامه، توقیف در پارکینگ و سایر امتیازات منفی که بر اساس اجازه قانون در اختیار پلیس قرار گرفته اند همگی از مصادیق اعمال قانون محسوب می‌شوند.
 
رئیس پلیس راه لرستان تصریح کرد: در تمامی روش‌ها پلیس از پلاک نصب شده بر روی وسیله نقلیه برای اعمال قانون استفاده می‌کند که گاهی افرادی به منظور فرار از چنگال قانون و دور ماندن از دید پلیس و دوربین‌های کنترل ترافیک اقدام به مخدوش کردن عمدی پلاک وسیله نقلیه خود می‌کنند.
 
وی افزود: این رفتار علاوه بر اینکه بر اساس قانون مجازات اسلامی جرم محسوب می‌شود از دیدگاه مقررات ترافیکی نیز تخلف بوده و با رانندگان متخلف بر اساس قانون برخورد خواهد شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها