وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رونمایی از تندیس قهرمانان:

با وجود ناجوانمردی AFC درخشیدیم / بیشترین سهمیه تاریخ را داریم

وزیر ورزش و جوانان در حاشیه رونمایی از تندیس قهرمانان گفت: با وجود ناجوانمردی کنفدراسیون فوتبال آسیا در مسابقات درخشیدیم.
کد خبر: ۱۳۲۲۴۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، مسعود سلطانی فر در حاشیه رونمایی از تندیس قهرمانان، عنوان کرد: برخی متاسفانه عملکرد جمهوری اسلامی را به چالش می‌کشانند. من واجب می‌دانم از عملکرد ورزش در ۴۲ سال گذشته دفاع کنم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: اینکه می‌گویند بار ورزش روی ۲-۳ رشته است، درست می‌گویند. ما در لندن و ریو بهترین نتایج المپیک را داشتیم و اتفاقات بزرگی رقم خورد اما کارنامه ورزش کشور در مقایسه با قبل از المپیک بسیار درخشان است.

سلطانی‌فر با بیان اینکه در ورزش جایگاه خوبی در ورزش داریم، عنوان کرد: رتبه کشور شاید در بخش‌های دیگر مانند اقتصاد و... ۷۰ یا ۸۰ باشد اما ما همیشه جزو ۲۰ کشور برتر جهان و ۵-۶ کشور برتر آسیا هستیم. با وجود ناجوانمردی AfC دیدید بازیکنان فوتبال، فدراسیون، مربیان، وزارت ورزش و ... همه کنار هم بودیم و ۴ پیروزی درخشان کسب کردیم.

وزیر ورزش ادامه داد: با کری که با عراق و بحرین داشتیم، مقتدرانه آنها را بردیم. تلاش‌های خوبی شده و کارنامه ما کارنامه خوبی است. یک ماه دیگر المپیک آغاز می‌شود و می‌توانیم با بیشترین سهمیه (۶۵) که بیشترین سهمیه در طول تاریخ است در المپیک شرکت کنیم. بیش از ۲۰۰ کشور عضو فدراسیون جهانی والیبال و بسکتبال هستند که ۱۲ کشور به المپیک رفته‌اند، یکی از آنها ما هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها