قهرمانان دو دوره اخیر جام جهانی فوتبال امشب در جام ملت های اروپا به مصاف می روند. آلمان قهرمان جام جهانی 2014 و فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 تقابلی تمام عیار خواهند داشت.
کد خبر: ۱۳۲۱۰۳۴

به گزارش جام جم آنلاین ، دیدار دو تیم 23:30  آغاز می شود. ورزشگاه آلیانس آرنا مونیخ میزبان این دیدار جذاب و بی نظیر است.

دیدار آلمان و فرانسه در چارچوب مرحله گروهی جام ملت ها در گروه F برگزار می شود.

دو تیم آخرین بار   در لیگ ملت های اروپا به مصاف هم رفتند؛ یعنی سال 2018. فرانسه آن دیدار را دو بر یک برد.

اکنون تفاوت چشمگیری بین دو تیم وجود دارد. ساکرنت تیم ملی آلمان را تیمی تضعیف شده می داند که به اندازه فرانسه ستاره ندارد. در واقع تیم ملی فرانسه آنقدر بازیکن ستاره دارد که برخی از آنها به تیم ملی دعوت نشده اند.

تیم ملی فرانسه حالا می خواهد بعد از قهرمانی در جهان حالا فاتح جام ملت های اروپا هم باشد و به نظر بسیاری مدعی شماره یک قهرمانی هم به شمار می رود.

بنزما، گریزمان و امباپه سه ستاره بزرگ تیم ملی فرانسه هستند.

فرانک ریبری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه و بایرن‌مونیخ، ترجیح می دهد که بازی آلمان و کشورش با تساوی خاتمه پیدا کند. او در گفت و گو با نشریه کیکر چنین چیزی را به زبان آورده است. ریبری بیشتر دوران باشگاهی خود را در بایرن مونیخ سپری کرد. او در اینباره گفته: دو قلب در سینه من برای این بازی با یکدیگر می جنگند. من آلمان را به خاطر 12 سال حضور در بایرن مونیخ دوست دارم اما فرانسوی هستم و خواهم ماند. به همین دلیل من تساوی بدون گل را ترجیح می دهم. البته بیاید نتیجه 1-1 را پیش بینی کنیم تا هواداران گل ببینند یا حتی 5-5.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها