در آبهای بندر دیلم رخ داد

نجات جان گردشگران نوروزی

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي ديلم گفت: به منظور آماده سازي و تسهيل در ورود جوانان به بازار كار و تصدي مشاغل و كارآفريني ضروري است دانشجويان از بدو ورود به دانشگاه بر اساس رشته هاي تحصيلي، دوره هاي مهارتي را در مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و يا كارگاه‌هاي جوار دانشگاهي فراگيرند...
کد خبر: ۱۳۲۰۸۶۷

 

رئيس مركز آموزش فني و حرفه اي ديلم گفت: به منظور آماده سازي و تسهيل در ورود جوانان به بازار كار و تصدي مشاغل و كارآفريني ضروري است دانشجويان از بدو ورود به دانشگاه بر اساس رشته هاي تحصيلي، دوره هاي مهارتي را در مراكز آموزش فني و حرفه‌اي و يا كارگاه‌هاي جوار دانشگاهي فراگيرند.

به گزارش روابط عمومي اداره كل آموزش فني و حرفه اي استان بوشهر، حسين مرتضوي در نشست با رئيس دانشگاه جامع علمي و كاربردي شهرستان ديلم با اشاره به آمار بالاي بيكاري در بين دانش آموختگان دانشگاهي و نداشتن مهارت‌هاي كافي افزود: برون رفت از وضعيت موجود در جامعه و اشتغال طيف وسيع بيكاران دانش آموخته نيازمند تعامل بخش هاي آموزشي و دستگاه هاي اجرايي و صنعت است.

وي اظهار داشت: مركز آموزش فني و حرفه اي ديلم آمادگي دارد تا دوره هاي آموزش مهارتي را متناسب با نياز و رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه براي دانشجويان در بخش هاي صنعت، خدمات و كشاورزي برگزار كند.

مرتضوي بر اجراي طرح كارورزي دانشجويان در كارگاه هاي آموزش فني و حرفه اي  تاكيد و بيان داشت: پذيرش دانشجويان براي گذراندن طرح كارورزي در كارگاه هاي آموزش فني و حرفه اي بر اساس رشته تحصيلي در صورت اعلام رشته هاي مورد نياز با حضور كارشناسان و مربيان در كمترين زمان ممكن آغاز خواهد شد.

رئيس دانشگاه جامع علمي و كاربردي شهرستان ديلم هم با تأكيد بر توسعه و ايجاد فرهنگ مهارت آموزي در بين دانشجويان گفت: لازمه اجراي با كيفيت آموزش هاي مهارتي نيازسنجي دوره هاي آموزشي براي دانشجويان از طريق انجمن ها و تشكل‌هاي دانشجويي و اجباري كردن شركت در دوره هاي مهارتي است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها