فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه ملایر در حوزه فرهنگ و قرآن سرآمد است، گفت: مردم ملایر همیشه خالق صحنه های ماندگار در عرصه سیاسی کشور بودند.
کد خبر: ۱۳۲۰۷۴۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان؛ قدرت الله ولدی، روز یکشنبه در شورای فرهنگ عمومی و شورای قرآن شهرستان ملایر که به حضور آیت الله شعبانی موثقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، امام جمعه ملایر، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان ملایر همواره در حوزه های فرهنگی و قرآنی سرآمد بوده و هست و ظرفیت های بالایی در این زمینه دارد.

فرماندار ویژه ملایر افزود: با همه کش و قوس هایی که در کشور وجود دارد، ملایر روی ریل توسعه است و مردم این شهرستان همیشه همراه نظام بوده اند.

وی بیان کرد: مردم ملایر تمام این توانمندی ها، ظرفیقت ها و استعدادها را با تقدیم 1100 شهید والامقام به انقلاب اسلامی ثابت کردند.

ولدی ادامه داد: مشارکت بالای 60 درصد در 12 دوره انتخابات ریاست جمهوری و بالای 65 درصد در پنج دوره انتخابات شوراهای اسلامی نشان از فرهنگ بالای مردم شهرستان ملایر دارد.

فرماندار ویژه ملایر عنوان کرد: دارا بودن دو برند جهانی انگور و مبل و منبت، شهر شاخص فرهنگی استان همدان، وجود فرهیختگان و عالمان بزرگ و رشد و توسعه در حوزه های مختلف، نشاان می دهد مردم این شهرستان ویژه بوده اند که چنین ویژگی هایی را به دست آورده اند.

وی گفت: تمامی مجموعه این شهرستان با محوریت امام جمعه محترم ملایر، در یک فضای همدلی و وفاق در حال کار و تلاش هستند.

ولدی افزود: با وجود تمامی توانمندی ها به ویژه در حوزه اقتصادی و فرهنگی، شهرستان ملایر نیازمند نگاه حمایتی و کمک ویژه مسئولان استانی و امام جمعه محترم همدان است.

فرماندار ویژه ملایر در پایان خاطرنشان کرد: بسترهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات 28 خرداد در این شهرستان مهیا است و مردم با حضور و مشارکت پرشور خود حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها