اعلام آمادگی مخابرات منطقه یزد در برگزاری هرچه بهتر انتخابات

مدیر مخابرات منطقه یزد در نشستی بر فراهم کردن تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو در استان تاکید کرد و از اعلام آمادگی کامل در این خصوص خبر داد
کد خبر: ۱۳۲۰۶۲۴

به گزارش خبر نگار جام جم آنلاین یزد ، محمدرضا زارع  ضمن تاکید بر اهمیت اتخاذ تمهیدات لازم در راستای عدم بروز مشکل ارتباطی و مخابراتی در بازه زمانی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اظهار داشت: با تلاش همکاران و برنامه ریزیهای فنی، تمامی زیرساختهای مخابراتی برای برگزاری انتخابات فراهم شده است .
وی ، تست پوشش دهی سامانه های مخابراتی در نقاط مختلف استان، تست تجهیزات و رفع مشکل دستگاهها و سیستمهای مخابراتی ، تشکیل و استقرار اکیپ فنی جهت رفع خرابی در صورت بروز مشکل و ... را از جمله اقدامات و فعالیتهای مخابرات در در خصوص  برگزاری هرچه بهتر انتخابات عنوان کر د .

زارع تصریح کرد: آماده باش کارگزاران روستایی و حضور در محل کار در زمان برگزاری انتخابات ، ایمن سازی شبکه ، افزایش پهنای باند برای پاسخ گویی به نیازهای انتخاباتی وسرویس دستگاههای تغذیه برق را از دیگر برنامه های مخابرات منطقه استان یزد است.

مدیر مخابرات منطقه یزدگفت : شرایط لازم برای تحت پوشش قرار گرفتن شعبه های اخذ رای اعم از شعبه های ثابت و سیار به شبکه های ارتباطی و مخابراتی مهیا شده است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها