مدیر مخابرات منطقه یزد گفت: به مناسبت هفته ارتباطات 68پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان با اعتباری بالغ بر 341 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۱۳۱۵۶۷۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، محمدرضا زارع با بیان این خبر اظهارداشت: به مناسبت هفته ارتباطات 68پروژه مخابراتی و همراه اول در سطح استان آماده بهره ‌برداری است و میزان سرمایه گذاری برای این طرح‌ها افزون بر 341 میلیارد ریال است .

وی افزود:‌ طرحهای یاد شده درحوزه همراه اول شامل  تاسیس 5 سایت BTS تلفن همراه ،18 تکنولوژی و افزایش تکنولوژی در12 سایت BTS موجود می باشد.

مدیر مخابرات منطقه یزد گفت : تاسیس ، توسعه و یا جایگزینی کافونوری به جای سوییچ در 22 مرکز، اجرای فیبرنوری و شبکه کابل مسی  در مراکز، ایجاد بستر تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما در شهرهای میبد و یزد و توسعه ظرفیت سوئیچینگ از پروژه های قابل بهره برداری در هفته ارتباطات می باشد.

زارع توسعه تجهيزات اینترنت پرسرعت خانگی در سطح استان،  ایجاد بستر ارائه سرویس سورینو در شهرستانهای اشکذر و یزد، افزایش ظرفیت زیرساخت داخل استانی در 3 مسیر و افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری را از دیگر طرح های این هفته بر شمرد.

وی تصریح کرد: 364 طرح مخابراتی از هفته ارتباطات سال 99 تا هفته ارتباطات امسال با سرمایه گذاری بالغ بر 195 میلیارد تومان در استان یزد مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها