پلیس رژیم صهیونیستی عقب نشست؛

راهپیمایی پرچم در قدس لغو شد

حماس اعلام کرد دستیابی به توافق شرافتمندانه تبادل اسرا در راس اولویت‌های این جنبش و گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی آن قرار دارد.
کد خبر: ۱۳۱۹۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ­­خبرگزاری صدا و سیما؛ یکی از رهبران حماس اعلام کرد دستیابی به توافق شرافتمندانه تبادل اسرا در راس اولویت های این جنبش و گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی آن قرار دارد.
 
مشیر المصری در گفتگویی با این شبکه در ویژه برنامه شبکه افزود: رژیم اشغالگر باید بداند در مقابل مقاومت سرسختی قرار دارد و باید از توافق تبادل گیلعاد شالیت با اسرای فلسطینی عبرت بگیرد.

المصری گفت: پس از نبرد شمشیر قدس، اولویت حماس و گردان های قسام مسئله اسرای فلسطینی است که در صدر اصول ثابت و اولویت های ما قرار دارد. بر همین اساس به صهیونیست ها می گوییم حکومت شما به شما دروغ می گوید بنابراین نباید در خصوص جان اسرای شما که در دست گردان های قسام هستند خطر کنید. گردان های قسام با درایت و اقتدار در حال اداره مذاکرات غیرمستقیم برای دستیابی به توافقی شرافتمندانه است و تا زمانی که اسرای ما به آغوش خانواده های خود برنگردند و رژیم اشغالگر شروط گردان های قسام را نپذیرد، آنها هم اسرای خود را نخواهند دید.

در تحولی دیگر؛ گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، برای اولین بار تصویری از گیلعاد شالیت‏، نظامی صهیونیست بازداشت شده در نوار غزه منتشر کرد.

رژیم صهیونیستی و بخصوص سرویس‌های اطلاعات داخلی این رژیم (شین بت) تلاش بسیار کردند تا ضمن اطلاع از سرنوشت شالیت وی را آزاد کند و شین بت جاوسوسان بسیاری را روانه نوار غزه کرد تا از محل اختفای وی مطلع شود که تمام این اقدامات با شکست مواجه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها