رئیس کلانتری تهرانسر از دستگیری دو متهمی خبر داد که با پوشیدن لباس یگان ویژه خود را به عنوان مأمور معرفی کرده و‌ از هموطنان اخاذی می کردند.
کد خبر: ۱۳۱۷۷۲۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، سرهنگ محمود مالمیر، رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در گفتگو با  فارس از دستگیری 2 برادر خبر داد که با جعل عنوان مامور پلیس، قصد فریب شهروندان را داشتند.

سرهنگ مالمیر در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته ماموران انتظامی کلانتری 150 تهرانسر از حضور 2 نفر، تحت عنوان مامور پلیس که لباس یگان ویژه به تن داشتند در یکی از خیابان‌های فرعی محله تهرانسر با خبر شده و بلافاصله یکی از گشت‌های کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام و مشخص شد که 2 نفر تحت عنوان مامور نیروی انتظامی حضور مشکوکی در این محله دارند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر تصریح کرد: در مراحل تکمیل تحقیقات، ماموران انتظامی این 2 نفر را شناسایی و دستگیر کرده که در بازجویی مقدماتی مشخص شد که هر دو نفر برادر بوده و با جعل عنوان مامور ناجا قصد سوء استفاده و اخاذی از شهروندان را داشتند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی این افراد، یک دست لباس نظامی و یک قوطی افشانه اشک آور کشف شد تصریح کرد: نفرات دستگیر شده دارای 5 فقره سابقه دستگیری در خصوص مامور قلابی و اخاذی از شهروندان بوده که و در ادامه تحقیقات به 10 فقره اخاذی در غرب تهران اعتراف کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی از دستگیرشدگان با هماهنگی مرجع قضایی در حال انجام است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها