مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: ۹ شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتش نشانی هستند که یک زنگ خطر و هشدار به شمار می‌رود.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: ۹ شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتش نشانی هستند که یک زنگ خطر و هشدار به شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۷۷

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، قدرت الله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استان در نشست کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با بیان اینکه شهرک صنعتی فعال در استان، فاقد تجهیزات آتش نشانی هستند، گفت: قزوین به رغم اینکه استانی صنعتی است، ولی مشکلات زیادی در تجهیزات ایمنی و آتش نشانی به ویژه در شهرک‌های صنعتی دارد که باید تدابیر لازم در این زمینه صورت گیرد.

وی همچنین گفت: سال گذشته ۴۰۲ واحد صنعتی را در استان شناسایی کرده ایم که امکان وقوع حریق و آتش سوزی در آن‌ها وجود دارد و یک زنگ خطر برای استان است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ما معین استان تهران و استان‌های مجاور در هنگام وقوع حوادث و سوانح هستیم و باید به آن‌ها خدمات بدهیم درحالی که اگر در ۲ نقطه استان به صورت همزمان آتش سوزی داشته باشیم با مشکل مواجه خواهیم شد.

مهدیخانی با اشاره به آتش سوزی مزارع و اراضی استان در فصل گرما، افزود: سال گذشته بیش از ۲ هزار هکتار آتش سوزی در اراضی و مراتع استان به وقوع پیوست که حدود ۹۰ میلیارد تومان خسارت در پی داشت.

وی اضافه کرد: بیشتر این آتش سوزی‌ها در قزوین، کوهین و الموت بوده که شدیدترین خسارت‌ها را برجای گذاشته و عامل اغلب آن‌ها نیز انسانی بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: سال گذشته ۲۵ پرونده برای افراد و عوامل انسانی دخیل در این آتش سوزی‌ها تشکیل شد و انتظار داریم محکومیت این افراد به منظور بازدارندگی اطلاع رسانی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها