برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث‌ فرهنگی در هرمزگان

رونمایی از 20 بادگیر مرمت‌شده در بندرکنگ

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی در هرمزگان را اعلام کرد.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی در هرمزگان را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۱۴۱۵۹
به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان، سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان برنامه‌های روز جهانی موزه و هفته میراث‌فرهنگی در استان را اعلام کرد.

 سهراب بناوند  گفت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بندرعباس، برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی آنلاین، تجلیل از خادمین و حافظین میراث‌فرهنگی و افتتاح دو موزه خصوصی از برنامه‌های این اداره‌کل در هفته میراث‌فرهنگی است.

وی  با اشاره به این که همه‌ساله در روز جهانی موزه، بازدید از موزه‌های سطح استان رایگان بود، افزود: به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی موزه‌ها، بازدید از موزه‌های استان و معرفی آن‌ها در فضای مجازی با استفاده از تورهای مجازی انجام می‌شود.

وی  ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه با شهرداری بندرلنگه و رونمایی از 20 بادگیر مرمت‌شده در بندرکنگ از دیگر برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی در استان است.

بناوند تاکید کرد: همچنین چاپ و نصب بنرهای گرامیداشت هفته میراث‌فرهنگی و روز جهانی موزه در سطح شهر از دیگر اقداماتی است که به همین مناسبت توسط این اداره‌کل انجام می‌شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها