به گفته مدیرکل بهزیستی البرز یک هزارو ۳۷۱ سالمند، معلول و کارکنان مراکز نگهداری مددجویان این استان واکسن کرونا دریافت کرده اند.
کد خبر: ۱۳۱۲۶۳۱
به گزارش جام جم آنلاین البرز؛ اسدالله حیدری، با بیان این که تزریق واکسن کرونا به یک هزارو ۳۷۱ سالمند، معلول و کارکنان مراکز نگهداری مددجویان این استان زده شده استگفت: از مجموع این آمار ۶۸۴ نفر سالمند، ۵۷۰ نفر کارکنان  درمان شاغل در مراکز نگهداری سالمندان ، ۱۰۵ معلول جسمی و حرکتی و ۷۵ نیروی  خدمات انسانی خدمات به مددجویان واکسینه شدند.

مدیرکل بهزیستی البرز افزود: تزریق واکسن فقط برای افرادی که در مراکز تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان البرز قرار داشتند هر یک به میزان ۲ دوز انجام شده است.

حیدری  گفت: استان البرز دارای ۱۹ مرکز نگهداری سالمندان ، ۱۳ مرکز نگهداری معلولان ذهنی ، یک مرکز نگهداری معلولان  جسمی-حرکتی ، ۱۸ مرکز اعصاب و روان و ۲ مرکز خانه های کوچک ذهنی است که طرح واکسیناسیون کرونا به محض تخصیص سهیمه واکسن جدید به  تدریج در تمام این بخش ها انجام خواهد شد.
او افزود: اکنون یک هزارو ۷۰۳ نیروی امدادگر بهزیستی  در مراکز  نگهداری سالمندان و معلولان به این افراد خدمات رسانی می کنند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها