حوله پالتویی محصولی پرکاربرد برای همه اعضای خانواده هاست. گذشته از زوج های جوان که وجود حوله های پالتویی در خانه های نوی آنها امری ضروری به شمار می آید این نوع حوله ها به دلیل آسانی استفاده طرفداران زیادی دارند.
کد خبر: ۱۳۱۲۵۵۶
حوله پالتویی محصولی پرکاربرد برای همه اعضای خانواده هاست. گذشته از زوج های جوان که وجود حوله های پالتویی در خانه های نوی آنها امری ضروری به شمار می آید این نوع حوله ها به دلیل آسانی استفاده طرفداران زیادی دارند. اگر در فروشگاه های آنلاین و حضوری کمی درباره این محصول جستوجو کنید متوجه خواهید شد که خرید حوله پالتویی کار آسانی نیست زیرا قیمت های بسیار متنوعی دارند و اغلب برندها نیز مدعی هستند که جنس با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهند. امروز ما پس از تلاش های بسیار قصد داریم برندی مطمئن و تولیدکننده مستقیم این محصولات را به شما عزیزان معرفی کنیم.

حوله پالتویی مورن
شرکت مورن که آن را با نام هایی چون تشک مورن یا مورن هوم نیز می شناسند. این برند ایرانی حالا با کیفیت بسیار عالی محصولات و خدمات پس از فروشی که ارائه می دهد توانسته جای خود را در میان خانه های ایرانی پیدا کند. حوله پالتویی کاچار این برند فروشی چشم گیر در سال 1399 داشت به هیمن خاطر توجه افراد زیادی را به خود جلب کرد تا وجه تمایز این محصول را متوجه شوند. جنس این محصول بامبو است و نرمی و لطافت آن براستی بی نظیر است. این حوله مورن ضدحساسیت های میکروبی ساخته شده و در رنگ های طوسی، قرمز و زرد روانه بازار شده اند. این حوله را به کسانی که پوست حساس یا الرژی دارند توصیه می کنند همچنین اگر از حافظان محیط زیست هستید خوب است بدانید که در پروسه تولید آن هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی شود.
خدمات و محصولاتی که شرکت مورن در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و حس احترامی که در آنها ایجاد می نماید ستودنی است به دلیل آن که بیشتر با این برند خوشنام آشنا شوید بیشتر آن را معرفی خواهم کرد.
بهترین برند حوله پالتویی در بازار ایران
محصولات شرکت مورن
برند مورن در راستای معرفی خود چنین گفته است: "طی سال‌های فعالیت خود موفق به اخذ نمایندگی انحصاری چندین برند معتبر خارجی شده‌ایم تا حق انتخاب بیشتری به خریداران محترم بدهیم که از این رو مورن به متنوع‌ترین عرضه کننده در زمینه کالای خواب تبدیل شده است. ما در مورن، تیمی از خلاق ترین افراد و ایده پردازان را گرد هم آورده‌ایم تا بتوانیم دکوراسیون دلخواه شما را به گونه‌ای طراحی و اجرا نماییم تا رویای شما به حقیقت تبدیل شود."
مورن هوم فقط تولیدکننده حوله نیست بلکه طیف وسیعی از کالای خواب و محصولات مرتبط با منزل را تولید و عرضه می کند.

تشک مورن: شرکت مورن افتخار دارد تا با تولید و عرضه مستقیم انواع تشک خواب یک نفر و دو نفره و انواع سرویس خواب و کالاهای مربوطه همچون پد طبی، محافظ تشک و ... شما را یاری کند تا خوابی عمیق و لذتبخش را تجربه کنید. همین حالا می توانید با مراجعه حضوری به شو روم مجموعه یا تماس با تلفن های مندرج و مطالعه راهنمای خرید تشک مورن بهترین کالای خواب را انتخاب کرده و خرید آنلاین یا حضوری خود را انجام بدهید.

بالش مورن: شرکت مورن انواع مختلف بالش را به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رساند. تمامی بالش های این برند تحت نظارت پزشک و با مواد اولیه باکیفیت وارداتی ترک تولید می شوند به همین دلیل طرفداران زیادی در میان کسانی که به ستون فقرات و صحیح خوابیدن علاقه مند هستند، پیدا کرده است. بالش های مموری فوم، بالش های ژل دار و موج دار، بالش های گیاهی و طبی توسط این برند تولید می شوند. برای آن که از قیمت بالش های مورن به صورت بروز شده باخبر باشید بهتر است که از وب سایت این مجموعه دیدن کنید.

روتختی و کالای خواب مورن: انواع روتختی، روبالشی، ست عروس و داماد، ست های یک نفره و دونفره، پتوی یکنفره و دونفره، ست های سه بعدی، ست های کودک و نوجوان و نوزاد، سرویس های کاور، سرویس لحاف لایت و پتو نیز از دیگر محصولات این برند هستند.

مبلمان و صندلی مورن: انواع سرویس خواب، مبلمان به ویژه مبل های تختخواب شو و راحتی در کنار میز و صندلی نیز توسط مورن تولید می شوند که همه دارای کیفیتی عالی هستند ضمن آن که خدمات تعویض و گارانتی هم دارند.

محصولات دکوری منزل: مورن همه چیز را در رابطه با زیباسازی و زندگی لوکس در منازل در اختیار شما قرار می دهد و پوستر، کاغذ دیواری، لمینت و... را نیز به محصولات خود اضافه کرده است.
بهترین برند حوله پالتویی در بازار ایران
خدمات شرکت مورن
راز موفقیت برند مورن کیفیت خوب محصولات است، اما نمی توان نادیده گرفت که خدماتی چون ارسال رایگان به تهران، تعویض کالا تا 7 روز (حتی تعویض سلیقه ای)، امکان خرید کاملا آنلاین و حضوری، پشتیبانی به صورت 24 ساعته و شناسنامه دار بودن و تضمین اصل بودن کالا نقشی در محبوبیت محصولات مورن نداشته اند.
راه های ارتباطی مورن را در ادامه قرار می دهم تا از نزدیک از این برند لذت ببرید:
آدرس فروشگاه مورن: دفتر مرکزی تهران، خیابان آیت الله کاشانی، بین رامین و وفاآذر، پلاک 314
آدرس وب سایت مورن: https://www.morenhome.com/
شماره تلفن مورن: 02144076854
بهترین برند حوله پالتویی در بازار ایران
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها