کد خبر: ۱۱۵۱۵۳۲
اتاق خواب

وب سایت منزل تو با فعالیت حرفه ای در زمینه لوازم و دکوراسیون منزل و محیط کاربه شما کمک خواهد کرد تا یک دکوراسیون عالی و بی نظیر برای محیط زندگی و کارتان داشته باشید و به آسانی هر چه تمام تر با قیمت مناسب و ارزان کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

اطلاعات کاملی که توسط کارشناسان منزل تو جمع آوری شده و دروب سایت در اختیار شما قرار میگیرد باعث می شود با آگاهی کامل بهترین انتخاب را از میان مجموعه انتخاب های ممکن داشته باشید .

تشک
انتخاب یک تشک مناسب از موارد خیلی مهم است تشک نامناسب در طولانی مدت می تواند باعث آزار و اذیت و صدمه به بدن تان شود. یک تشک استاندارد و طبی و باکیفیت بالا خواب راحت شما را تضمین می کند پیشنهاد می کنیم برای یک تشک مناسب هزینه کنید تا هم از راحتی آن لذت ببرید و هم دوام و ماندگاری کافی داشته باشد.

چگونه یک اتاق خواب فوق العاده داشته باشیم؟
کارشناسان منزل تو با ایده های منحصر به فرد و متفاوت دست شما را برای داشتن یک اتاق خواب چشمگیر و زیبا با توجه به سلیقه خودتان باز گذاشته اند . شما باید بدانید به چه وسایلی احتیاج دارید ، این وسایل را به بهترین نحو خریداری نموده و در نهایت به شکل دلخواه بچینید و از فضا لذت ببرید .
موارد متعددی ست که باید در دکوراسیون اتاق خواب به آنها توجه شود از جمله موارد مهم زیر که به آنها اشاره می کنیم :

چراغ اتاق خواب
از نورپردازی مناسب اتاق خواب غافل نشوید می توانید از چراغ های رنگی استفاده کنید در این صورت حتی اگر دیوارها سفید و بدون رنگ باشد ، رنگ چراغ ها باعث رنگی دیده شدن اتاق خواب می شود البته توجه کنید که نورپردازی باید به شکلی باشد که هنگام خواب آرامش کامل داشته باشید. می توانید چراغ خواب ی استفاده کنید که علاوه بر تامین نور مورد نیاز ، ظاهر زیبایی داشته باشد و بخشی از دکوراسیون اتاق را تشکیل دهد این چراغ ها در طرح ها و رنگ های متفاوت موجود است.

خرید فرش اتاق خواب
می توانید با توجه به فضای اتاق و سبک چیدمان آن از انواع فرش های موجود از جمله فرش ماشینی ، دستباف ، قالی ، قالیچه ، گلیم ، انواع فرش های مدرن و ...برای اتاق خواب استفاده کنید نکته ای که باید بدان توجه کنید این است که باید بدانید فرش را دقیقا به چه منظوری و برای چه فضایی از اتاق خواب خریداری می کنید . مطمئنا میان فرش ی که صرفا برای زیبایی خریده می شود با فرشی که کاربردی ست و قرار است از آن استفاده شود تفاوت زیادی ست . کارشناسان منزل تو با معرفی انواع فرش های مناسب اتاق خواب و موارد استفاده هر یک راهنمای شما خواهند بود.

تخت های ارزان قیمت
همیشه در انتهای روز به استراحت و تجدید قوا احتیاج داریم پس از رهایی از انبوه فعالیت های داخل و خارج منزل وقت یک استراحت بدون دغدغه است . مسلما نمی توان روی یک تخت غیر استاندارد ،پر سر و صدا و... یک خواب آرام و راحت داشت . در هر شبانه روز حداقل به 8-6 ساعت خواب احتیاج دارید پس تخت از مهمترین وسایل زندگی شماست که باید به قدر اهمیت ش در انتخاب آن دقت کنید . در وب سایت منزل تو انواع تخت مناسب برای اتاق خواب تان بررسی شده و قابل خریداری ست پس خیال تان تخت !!

هم چنین از انواع اسلاید چوبی تخت می توانید برای بخشیدن جلوه ای زیباتر به تخت و اتاق خواب تان استفاده کنید

پا تختی
پا تختی ها از عناصر مهم دکوراسیون در اتاق خواب به شمار می روند شما می توانید پا تختی ست با تخت و یا حتی در شکل و شمایل ی متفاوت از تخت خریداری کنید حتی اگر بنا به دلایلی پا تختی ندارید می توانید از جعبه های ساده ، شلف ها و... برای این کار استفاده کنید خلاقیت به خرج دهید و با رنگ و طرح های متفاوت پا تختی مورد علاقه تان را بسازید.

انواع کمد برای اتاق خواب
همیشه برای نظم بخشیدن به البسه ، کیف ، کفش و... به کمد احتیاج داریم علاوه بر کاربرد فراوان کمد ها در نگهداری وسایل ، نقش آنها در دکوراسیون نیز پر رنگ است .
کمد لباس از ضروری ترین وسایل یک اتاق خواب است یک کمد لباس مرتب که به اندازه کافی فضا هم داشته باشد می تواند باعث آرامش خاطر شما شود که هر زمان بخواهید همه لباس ها دم دست و آماده پوشیدن هستند.
میتوانید از انواع دراور و کمدهای کشودار نیز برای نگهداری البسه ای که نیاز به اتو ندارند و میتوان با تا زدن آنها را در کمد قرار داد استفاده کنید .
کارشناسان منزل تو انواع کمد مورد استفاده در اتاق خواب را بررسی کرده و در انتخاب آن راهنمای شما خواهند بود .

منسوجات اتاق خواب

انواع پتو ، بالشت ، روتختی ، ملحفه ، روانداز ، کاور و محافظ را می توانید در طرح ها و رنگ های متفاوت با توجه به چیدمان اتاق خواب تان انتخاب کرده و از آنها استفاده نمایید .
انواع بالش طبی ، دورگردنی ، ضد خرو پف ، پر ، پنبه ای و... هم چنین انواع روتختی نوزاد ، کودک و نوجوان ، یک نفره ، دو نفره و... و انواع روانداز ،ملحفه ، کاور و ... را می توانید در سایت منزل تو مشاهده نموده مقایسه کرده و به آسانی خریداری نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها