جام جم آنلاین بررسی می کند:

وعده‌ی پیمانی، استخدام شرکتی!(+سند)

98 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی تامین اجتماعی قزوین با درهای بسته سازمان روبه رو شدند
98 نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی پیمانی تامین اجتماعی قزوین با درهای بسته سازمان روبه رو شدند
کد خبر: ۱۳۱۱۸۷۷

به گزارش جام جم آنلاین قزوین، این پذیرفته شدگان آزمون که شامل پرستاران در گرایش های مختلف هستند طبق فراخوان صادره از سوی تامین اجتماعی به اداره کل مراجعه کردند و با این جمله غافلگیر شدند.

«نمرات شما زیر 50 درصد است و تنها می توانیم شما را به صورت شرکتی استخدام کنیم!»

حال سوال پرستاران این است:

در آزمونی که با عنوان پیمانی برگزار شده و در صفحات دفترچه شرکت در آزمون هیچ بند و تبصری ای مبنی بر اینکه تنها نمرات بالای 50 درصد جذب پیمانی می شوند و نمرات کمتر از آن به صورت شرکتی استخدام می شوند وجود ندارد ؛ با چه مجوزی از استخدام پذیرفته شدگان به صورت پیمانی خودداری می کنند؟!

سوال دیگری که به ذهن متبادر می شود این است که اگر این اقدام سازمان تامین اجتماعی قانونی است چرا با دعوت از پذیرفته شدگان آنها را مجبور به امضای تعهد نامه ای با این مضمون می کنند که اگر بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش در نهایت پذیرفته شدند نسبت به جذب آنها به صورت شرکتی اعتراضی نداشته باشند!

و اما در متن تعهد نامه اشاره به مصوبه ای به تاریخ 28/12/99 شده که چند ماه بعد از آزمون توسط هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی تصویب و در مورد آزمونی تعیین تکلیف کرده که اساسا پیمانی است و نه شرکتی!

پذیرفته شدگان قزوینی مدعی هستند استخدام شرکتی ذاتا به صورت آزمون نیست و ادارات تابعه سازمان به صورت استانی اقدام به جذب نیرو می کنند و اگر قرار بود به صورت شرکتی استخدام کنند چرا اصلا آزمون برگزار کردند؟

سوال آخر اینکه اگر بنا بود نمرات زیر 50 درصد را استخدام نکنند اساسا چرا اقدام به صدور کارنامه قبولی کردند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها