مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ایثار و شهادت رمز صلابت ایران است

عبدالله پاکاری در همایش بزرگ «شکوه ایثار» ،ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد:شهدا و ایثارگران عاشورای امام حسین (ع) را الگوی خود قرار دادند و افتخار می کنیم ارادتمند ائمه اطهار هستیم.
کد خبر: ۱۳۰۸۰۰۷

به گزارش جام جم آنلاین گیلان ،عبدالله پاکاری، مناسبت های ملی و مذهبی را فرصتی برای بازخوانی ایثارگری ها و رشادت های شهدا و صبر و مقاومت خانواده های آنان دانست و افزود:نباید تلاش شهدا را برای دفاع از کیان میهن اسلامی و وظیفه خودمان نسبت به امانت شهدا را فراموش کنیم.
مدیرکل بنیاد شهید گیلان،با اشاره به تلاش دشمنان برای از پای درآوردن این نظام در طول 42 سال گذشته،خاطرنشان کرد:شهدا همواره با جانفشانی خود همه توطئه های دشمنان را ناکام گذاشتند لذا باید فرهنگ ایثار و شهادت را پاس بداریم.
پاکاری،فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ایثار و شهادت را رمز صلابت ایران دانست و گفت:در ایام شیوع بیماری کرونا نیز شاهد تجلی فرهنگ ایثار اجتماعی در کادر درمان هستیم که برای دفاع از سلامت جامعه تلاش می کنند و به بالاترین نقطه ایثار یعنی شهادت می رسند.
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم به ویژه حاج قاسم سلیمانی که برای اعتلای ایران تلاش کردند،متذکر شد:امروز باید برای تداوم ارزش ها و آرمان های انقلاب که همانا سیره شهدای ماست گام برداریم.
مدیرکل ببنیاد شهید گیلان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را ماموریت ذاتی بنیاد دانست و اضافه کرد:تکریم ایثارگران و والدین و همسران و فرزندان شاهد و ایثارگر به عنوان خالقان و صاحبان فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مصادیق ترویج این فرهنگ والاست.
وی با تاکید بر لزوم توجه به گلزارهای شهدا به عنوان مراکز فرهنگی جامعه،اظهار کرد:گلزارهای شهدا نیز از مصادیق عینی فرهنگ ایثار و شهادت هستند و باید در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی از این اماکن معنوی نگهداری و میراث آن را به آیندگان منتقل کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها