مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

فرهنگ مقاومت و ایستادگی و ایثار و شهادت رمز صلابت ایران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

صبر و استقامت و فداکاری های جانبازان برای ما درس آموز است

عبدالله پاکاری در دیدار با عباد جانباز معظم 70 درصد و محمد افکار جانباز معظم 50 درصد که به همراه رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد گیلان انجام شد،روز جانباز را یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جانبازان دانست و اظهار کرد:این روز فرصت مغتنمی است که فداکاری‌های شما عزیزان در هشت سال دفاع مقدس تبیین شود.
کد خبر: ۱۳۰۸۹۳۴

به گزارش جام جم آنلاین گیلان،پاکاری با بیان اینکه جانبازان با تحمل رنج بر جای مانده از دوران دفاع مقدس روزگار می گذرانند،گفت:صبر و استقامت و فداکاری ها و از جان گذشتگی های جانبازان که هر لحظه سختی ها را متحمل می شوند برای ما درس آموز است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان ادامه داد:وظیفه داریم علاوه بر تلاش در جهت رفع مشکلات جامعه ایثارگری،بیش از پیش خدمت جانبازان و خانواده های معظم شهدا برسیم.
پاکاری حضور در منازل شهدا و ایثارگران را روحیه‌بخش توصیف کرد و افزود:زمانی که برای ادای احترام و تکریم به حضور پدران و مادران و همسران معظم شهدا،جانبازان و آزادگان می رسیم، گفتار و رفتار محبت‌آمیز آنان سراسر درس و عبرت و سرمشق برای همه مسئولان است.
وی خاطرنشان کرد:امروز همه ما باید درک و فهم خود را نسبت به ارزش و مقام شهدا و شان و منزلت ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان بالا ببریم و به نیکی و شایستگی از آنان یاد کنیم و آرمانشان را ادامه دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها