شرکت کامپیوتری «علم و صنعت نوید» ‎ خدمات هوشمند حضور‎ و ‎غیاب را با فناوری کاملا بومی برای سازمان‎ها و شرکت‎ها ارائه می‌دهد

حضور و غیاب هوشمند، سریع و دقیق با الیت

«کمک حال» پیگیری و انجام تمام خدمات اداری در تهران و شهرهای بزرگ ایران را برای شما آسان کرده‌ است

کارهای اداری را بسپار به کمک‌ حال

حتما برایتان پیش آمده که برای کار اداری ناچار شده باشید به شهر دیگری بروید. در چنین حالتی احتمال زیادی وجود دارد که کار شما در یک روز به اتمام نرسد و ناچار شوید برای کاری ساده شب را در آن شهر بمانید و رقم بالایی برای هزینه هتل و رفت‎و‎آمد بپردازید.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۴۰

این طور وقت‎ها فکر می‎کنید ای کاش فامیل یا دوستی در آن شهر داشتم تا کارم را انجام می‎داد و رنج سفر را متحمل نمی‏شدم و انجام کارهای پر دردسر اداری زمانم را نمی‎گرفت. اما حتی اگر در چنین شرایطی قرار گرفته باشید خوب می‎دانید که واگذاری کار به آشنا و فامیل هم مصائب خودش را دارد.

خیلی وقت‎ها افراد درگیر تعارف‌ها می‎شوند و گاهی هم ترجیح می‎دهیم برای کسی زحمتی ایجاد نکنیم. در این حالت اگر بدانید کسی هست که می‎توانید با هزینه کمتر و با خیال راحت کارتان را به او بسپارید احتمالا دیگر نه لازم است سختی سفر کاری را به جان بخرید و نه نگران طولانی‌شدن فرآیند کارتان باشید.

از همه مهم‎تر اگر بدانید کسی خبره این راه است و به روال کارهای اداری آشناست و کمک می‎کند تا سریع‎تر به نتیجه برسید، احتمالا مشتاق‎تر خواهید شد تا پیگیری‎ها را به او بسپارید.

شرکت خلاق و نوآور «نیک نهاد آساره» با ارائه محصول «کمک‌ حال» در قالب یک سایت توانسته به این نیاز اساسی ما پاسخ بدهد.

کارهای اداری را بسپار به کمک‌حال

نینا نیکوبخت، مدیرعامل این شرکت می‎گوید از اسفند ۹۶ کمک‌حال را در تهران راه‎اندازی کرده و اکنون در کلان شهرهای ایران مثل مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز و.... آماده خدمت‎رسانی است.

خدمات کمک ‎حال در یک نگاه

کارهای اداری

خدمات کمک ‎حال در چند دسته طبقه بندی می‌شود؛ پیگیری پرونده و نامه‎های اداری، امور بیمه، نظام وظیفه، کارهای دانشگاهی، امور اداری ایرانیان خارج از کشور و در نهایت کارهای شخصی و نیابتی. در هر کدام از این حوزه‎ها و موارد مشابه دیگر، کمک‌حال می‎تواند خدمات کاملی ارائه دهد که در آن فرد با خیال راحت می‌تواند کارهایش را به کارشناسی واگذار کند که به تمام سازوکارهای اداری آشناست و در سریع‎ترین شکل ممکن آنها را انجام می‎دهد. در حوزه امور ایرانیان خارج از کشور که یکی دیگر از خدمات قابل ارائه توسط کمک‌حال است خدماتی متناسب با درخواست‎های افراد و نیازشان طبقه‎بندی و ارائه می‎شود.

کارهای اداری را بسپار به کمک‌حال

کمک حال مجازی

از زمان شیوع کووید ۱۹ که حضور در اداره‌ها و مراکز شلوغ برای خیلی از افراد مقدور نبود و کارها به سمت مجازی شدن پیش رفته، یک بخش کمک‎حالِ مجازی هم به خدمات قبلی اضافه شد که افراد بتوانند با استفاده از آن، پیگیری‎های اینترنتی و مجازی مربوط به اداره جات مختلف را انجام بدهند. برای مثال می‌توان به انجام امور اداری در سامانه های مختلفی از جمله سجاد، میخک، هم آوا و.... اشاره کرد.

کمک حال نیابتی

حوزه دیگری که کمک‌حال به سراغش رفته، انجام امور شخصی به شکل نیابتی است. یعنی مثلا وقتی شما به فردی نیاز دارید که بسته‎ای را در شهری از جایی به جای دیگری ببرد یا حتی درون شهر خودتان به جای شما کاری را انجام بدهد، این کار را می‌توانید به کمک حال بسپارید.

چالش های کمک‌ حال به عنوان یک کسب‎و‎کار نو

نینا نیکوبخت، مدیرعامل شرکت نیک‌ نهاد آساره در خصوص چالش‌ها و مشکلات رایج کسب‌وکارشان می‎گوید: «کسب‎و‎کار ما هنوز در ایران بسیار جدید است و خیلی از مردم با روال کار آن آشنایی ندارند. در نتیجه ممکن است برایشان این تصور پیش بیاید که مثلا کار اداری من فقط یک پیگیری یا پرسیدن یک سوال ساده است و زحمتی ندارد. یا چرا باید بابتش این هزینه را پرداخت کنم؟ در حالی‎که اگر از لحظه خروج از خانه و حمل‎و‎نقل و رسیدن تا محل مورد نظر برای پرسیدن سوال یا پیگیری کار را در نظر بگیرند خواهند دید که غیر از انرژی و هزینه جابه‎جایی، زمان قابل توجهی هم صرف می‎شود و طبعا وقتی شما ترجیح می‎دهید کاری را به کارشناسان کمک‌حال بسپارید زمان خود را برای کارهای ضروری‎تر و یا امور مورد علاقه خود ذخیره کرده‎اید و با پرداخت هزینه‎ای معقول کارهای اداری را هم پیش برده‎اید. در ابتدای کار چالش جدی ما این بود که چه خدماتی را می‎شود بدون منع قانونی به دیگری واگذار کرد یا بدون حضور خود شخص پیش برد؟ چه خدماتی نیاز دارند به شکل وکالتی و یا نیابتی جلو بروند؟ روند قانونی این کارها به چه شکل است؟ که البته با گذشت زمان و کسب تجربه از این بخش عبور کردیم و در حال حاضر همه بخش‎های خدماتی ما بدون مشکل قانونی قابل اجرا هستند. مسأله دیگر قیمت‎گذاری به ازای خدماتی که ارائه می‎دهیم بود. چون تا قبل از ما هیچ‎کس این کار را نکرده بود و فرآیند مشخصی برای قیمت‎گذاری وجود نداشت. اما سعی کردیم برای این موضوع روال دقیقی تعریف کنیم و قیمت هر خدماتی را در سایت منتشر کنیم تا مشتری بتواند متناسب با نیازش شکل خدمات و هزینه‎اش را انتخاب کند.»

کارهای اداری را بسپار به کمک‌حال

دعوت به همکاری از شهرهای مختلف

بنیانگذار کمک حال از افرادی که در شهرهای مختلف هستند و تمایل دارند با کسب‎و‎کار کمک‌حال همکاری کنند دعوت کرده است از طریق راه‎های ارتباطی با این مجموعه تماس بگیرند و پس از این که از فرآیند گزینش با موفقیت عبور کردند، دوره آزمایشی را بگذرانند و به جمع همکاران «کمک‌حال» بپیوندند.

چطور کار اداری‌مان را به کمک‌ حال بسپاریم؟

نینا نیکوبخت می‌گوید شما می‎توانید هر جای دنیا که هستید در سایت کمک‌حال، درخواست انجام امور اداری و شخصی را به ثبت برسانید. در هنگام ثبت درخواست قیمت، جزییات کار و مدارک مورد نیاز مشخص و بارگذاری می‌شود. شما می‎توانید انتخاب کنید، مدارک از طریق پست یا حتی اتوبوس یا هواپیما به دست کارشناسان کمک‌حال برسد. در بسیاری از موارد هم اسکن مدارک کافی است و نیازی به ارسال اصل آن وجود ندارد. در ادامه می‌توانید با کارشناس در ارتباط باشید و روند درخواست اداری‎تان را دنبال کنید.

کمک‎ حال به درد چه کسانی می‎خورد؟

کمک‌ حال با این ایده راه‎اندازی شده که کسانی که در شهر غیر محل سکونت کار اداری دارند بتوانند با هزینه و دردسر کم‎تری کارشان را انجام بدهند. از طرفی کسانی که به دلیل مشغله زیاد، بیماری یا هر مسأله دیگری توان انجام و پیگیری کارهای اداری را ندارند، یا اصلا به آن علاقه‎ای ندارند و یا از سختی‎های بروکراسی حسابی خسته شده‎اند هم می‌توانند با آسودگی و آرامش از کمک‌ حال بخواهند تا انجام کارشان را به عهده بگیرد.

مریم ملی - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها