شرکت «آدان نیک افراز» خدمات متنوعی در زمینه بانکداری الکترونیک و احراز هویت غیرحضوری کاربردی ارائه می‎دهد

احراز هویت غیر حضوری با شاکیلید

شرکت «به‌ روز اندیشان پارسی‌ گل» با ایجاد بستر اینترنتی فروش انواع گل و گیاه به‌‌نام «پارسی‌ گل»، برای افرادی که همیشه در انتخاب هدیه مشکل دارند، راه‌حل مناسبی ایجاد کرده است

خرید اینترنتی گل را از پارسی‌ گل تجربه کن

چقدر با فروشگاه‌های آنلاین گل و گیاه آشنایی دارید؟ تا به‌حال تجربه خرید آنلاین گل را داشته‌اید؟ اگر شما هم از علاقه‌مندان به گل و گیاه هستید اما تا به‌حال از فروشگاه‌های اینترنتی در این حوزه استفاده نکرده‌اید، کافی است یک‌بار وقتی می‌خواهید مناسبتی را به یکی از عزیزانتان تبریک بگویید، به راحتی و با چند کلیک ساده، یک دسته گل زیبا را به‌صورت اینترنتی بخرید و با یک کارت تبریک به‌نام خودتان برای او ارسال کنید.
کد خبر: ۱۳۰۷۷۲۹

 وبگاه «پارسی‌ گل» که شرکت خلاق «به‌روز اندیشان پارسی‌گل» آن را در سال ۹۷ راه‌اندازی کرده است، از جامع‌ترین فروشگاه‌های آنلاین گل و گیاه است که در حال حاضر محصولات آن شامل انواع گل‌های تزئین شده مانند دسته گل، سبد گل، جعبه گل و تاج گل و همین‌طور انواع گیاهان آپارتمانی مانند گیاهان گلدانی، کاکتوس، بامبو، بُن‌سای و تراریوم (باغ شیشه‌ای) است. همچنین اگر به‌دنبال خرید گل به‌صورت شاخه‌ای باشید و یا قصد تهیه ملزومات گل و گیاه مانند خاک گلدان و مکمل‌های غذایی را داشته باشید، پارسی‌گل یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان فروشگاه‌های اینترنتی این حوزه است.

خرید اینترنتی گل را از پارسی‌ گل تجربه کن

مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت «به‌ روز اندیشان پارسی‌ گل»، درباره داستان شکل‌گیری و همین‌طور فعالیت‌های سایت پارسی‌ گل به جام‌جم می‌گوید: «ما با گردآوری تیمی متشکل از جوانان متخصص در حوزه‌های فناوری اطلاعات (IT) و کشاورزی، شرکت «به‌روز اندیشان پارسی‌گل» را در سال ۹۷ و در شهر اصفهان به‌طور رسمی ثبت کردیم و خوشبختانه بلافاصله موفق به اخذ گواهی «خلاقیت و فناوری» از سوی معاونت علمی نهاد ریاست‌جمهوری شدیم. پروژه اصلی شرکت ما، ایجاد محیطی جذاب و امن در بستر اینترنت بود که در آنجا هر کاربری بتواند فرآیند انتخاب، سفارش، پرداخت وجه و دریافت انواع گل و گیاه را به‌راحتی و با سرعت انجام دهد. به‌همین منظور سایت پارسی‌گل را با هدف تکمیل زنجیره تولید تا مصرف، در حوزه گل وگیاه راه‌اندازی کردیم.»

علی‌ اکبر براهیمی می‌افزاید: «استارت‌آپ پارسی‌گل در سه زمینه خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و صادرات گل‌ها و گیاهان مختلف فعالیت می‌کند که در حال حاضر بخش خرده‌فروشی آن در حال ارائه خدمات به مشتریان گرامی است و بخش‌های عمده‌فروشی و صادرات نیز به‌صورت پایلوت فعال شده‌اند. به‌امید خداوند متعال، پس از رفع بحران‌های ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین بهبود وضع اقتصادی کشور، این دو بخش نیز به‌طور کامل خدمت‌رسانی به خریداران گل‌های شاخه‌بریده را در داخل و خارج از مرزهای ایران آغاز خواهد کرد.»

لزوم حمایت برای کمک به صادرات گل

او می‌افزاید: «در بحث صادرات، کشورهای منطقه مانند روسیه، عراق، گرجستان، ارمنستان، پاکستان و حتی ترکیه، می‌توانند بازار بسیار خوبی برای فروش گل و گیاه ما باشند؛ اما متأسفانه در این حوزه صادرکنندگان و تجار ایرانی، دسترسی مناسب به منابع تولید ندارند و نمی‌دانند در هر بازه زمانی چه حجمی از گل‌ها و گیاهان در دسترس آنها قرار دارد. علاوه بر این، همان مقداری از محصولات گیاهی که برای صادرات در دسترس قرار دارد نیز به‌دلیل نبود قوانین و زیرساخت‌های لازم، بسته‌بندی نامناسب و ضعف در سایر بخش‌هایی که منجر به صادرات یک کالا می‌شود، از رسیدن به قطار صادرات باز می‌مانند. در نهایت همین عوامل هستند که باعث شده‌اند کشور ما نتواند به سهم خودش از بازار گل و گیاه منطقه برسد و در غیاب ایران، کشورهایی مانند ترکیه، بازار را در اختیار خودشان گرفته‌اند و مشغول بهره‌برداری از آن هستند.»

خرید اینترنتی گل را از پارسی‌ گل تجربه کن

براهیمی در پایان صحبت‌هایش، ضمن اشاره به حمایت‌نشدن از سوی نهادها و سازمان‌های دولتی مربوطه، خاطرنشان می‌کند: «کسب‌وکارهای نوپایی مانند پارسی‌گل که با سرمایه شخصی راه‌اندازی و اداره می‌شوند، به حمایت‌های همه‌جانبه از سوی دولت و نهادهای وابسطه به آن نیاز دارند. از سازمان‌هایی مانند جهاد کشاورزی که در ارتباط مستقیم با حوزه گل و گیاه هستند انتظار می‌رود، حداقل در زمینه تبلیغات یا تسهیل برخی از روندهای اداری، کمک‌های غیرمادی‌شان را از ما دریغ نکنند.»

خرید به‌ صرفه از «پارسی‌ گل»

مدیر‌عامل پارسی‌گل در خصوص تفاوت‌هایی که پلتفرم پارسی‌گل با سایر سایت‌های فروش گل و گیاه دارد، می‌گوید: «بیشتر فروشگاه‌های آنلاین گل، درواقع گل‌فروشی‌هایی هستند که برای بیشتر دیده شدن و گسترش خدماتشان، اقدام به راه‌اندازی سایت کرده‌اند؛ اما پارسی‌گل با هدف ایجاد یک بازارچه (Market Place) آنلاین برای فعالان حوزه گل و گیاه، پا به این عرصه گذاشته است. یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گل و گیاه در کشور، آسیبی است که دلالان و واسطه‌ها به این صنعت وارد می‌کنند و در بسیاری از موارد با افزایش کاذب قیمت‌ها، تا چند برابر تولیدکننده سود مالی می‌برند. ما می‌خواهیم با کمک فناوری اطلاعات، بستری را آماده کنیم که تولید‌کنندگان گل و گیاه بتوانند با استفاده از آن، محصولات‌شان را بی‌واسطه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.»

براهیمی ادامه می‌دهد: «در سطح عمده‌فروشی، هدف پارسی‌گل یکپارچه کردن بازار گل در کشور است تا تولیدکنندگان یک منطقه بتوانند محصولاتشان را در سراسر کشور عرضه کنند و جامعه مخاطب آنها به مصرف‌کنندگان همان منطقه محدود نشود. یکی دیگر از ویژگی‌های پارسی‌گل، تولید محتوای تخصصی در زمینه گل و گیاه و ارائه مشاوره تلفنی رایگان است. علاقه‌مندان به انواع گل‌های زینتی و گیاهان آپارتمانی می‌توانند با مراجعه به سایت و وبلاگ پارسی‌گل، به تعداد زیادی از مقالات مرتبط با این حوزه دسترسی پیدا کرده یا درخواست مشاوره خود را ثبت کنند تا متخصصان ما با آنها تماس گرفته و راهنمایی لازم را در اختیارشان قرار دهند. همچنین ارسال محصولات ما فعلا در دو شهر تهران و اصفهان صورت می‌گیرد، اما در آینده‌ای نزدیک و همزمان با اجرایی شدن فاز دوم از طرح توسعه کسب‌و‌کار پارسی‌گل، ارسال انواع گل‌ها و گیاهان را در سراسر کشور پوشش خواهیم داد.»

فراز سهیلی آزاد - نشان ایرانی 2 / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها