معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

بیش از 30 درصد دانش آموزان کل کشور از شبکه شاد محروم هستند

با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌و‌پرورش استثنائی کشور

مرکز مشکلات ویژه یادگیری دانش‌آموزان در شهرستان خانمیرزا افتتاح شد

مرکز دولتی مشکلات ویژه یادگیری دانش‌آموزان روز گذشته با حضور سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌و‌پرورش استثنائی کشوردر شهر آلونی شهرستان خانمیرزا افتتاح و آغاز بکار کرد.
کد خبر: ۱۳۰۶۸۰۷

به گزارش جام جم آنلاین چهار محال و بختیاری،فرحناز قائد امینی هارونی مدیرکل آموزش و پرورش استان چهار محال در آیین افتتاح این مرکز که همزمان با سفر رئیس سازمان آموزش‌و‌پرورش استثنائی به  این استان  و به صورت مجازی در شبکه شاد برگزار شد، گفت: پیش از این 700 مرکز مشکلات ویژه یادگیری و 8 مرکز دولتی در کشور فعال بود.

قائد امینی هارونی گفت: توانبخشی به دانش‌آموزان ابتدایی که دارای مشکلات یادگیری از قبیل اختلال دیکته نویسی، خوانداری و نوشتاری هستند، ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در استان 2 هزار و 850 دانش‌آموز با نیازهای خاص هستند که از این تعداد یک‌هزار و ۲۶۰ دانش‌آموز نیازمند کمک‌های ویژه‌اند و در مدارس استثنایی مشغول تحصیل هستند و ۳۸۰ دانش‌آموز نیز در مدارس تلفیقی تحصیل می‌کنند و یک‌هزار و ۲۰۰  دانش‌آموز دارای مشکلات ویژه یادگیری هستند.

 

وی افزود: افتتاح باشگاه پیشکسوتان، افتتاح پایگاه آموزش مجازی آموزش و پرورش استثنایی استان نیز برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به این دانش‌آموزان فعال شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها