با تاکید بر تداوم مقاومت در برابر تل آویو؛

اسیر فلسطینی پس از ۱۵ سال از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شد

رسانه های خبری از آزادی یک اسیر فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۱۵ سال اسارت خبر دادند.
کد خبر: ۱۳۰۵۴۳۷

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، رسانه‌های خبری از آزادی یک اسیر فلسطینی از بند زندان رژیم صهیونیستی بعد از گذشت ۱۵ سال خبر دادند. کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی «بلال النجار» اسیر فلسطینی از شهر «الخلیل» را آزاد کرده است.

بر اساس این گزارش، این اسیر فلسطینی پس از آزادی از بند رژیم صهیونیستی بر مقاومت در برابر تل آویو تأکید کرد.

این درحالی است که روز یکشنبه اخیر نیز صهیونیست‌ها «محمد ابوجزر» اسیر فلسطینی را پس از ۱۷ سال اسارت آزاد کردند. ابوجزر از ساکنان شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه بود و بعد از ۱۷ سال از بند زندان ریمون در اراضی اشغالی آزاد شد.

نظامیان صهیونیست محمد ابوزجر را در فوریه سال ۲۰۰۴ بازداشت کرده بودند. وی بعد از آزادی در سخنانی تاکید کرد: پیام زنان و مردان اسیر فلسطینی پیامی قدرتمند به همه کسانی است که تفنگ‌های آنها را در دست دارند؛ آنها باید برای آزاد کردن این اسیران از زندان‌های ظلم رژیم صهیونیستی متحد شوند.

پیش از این، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در سخنانی به تلاش‌های اخیر مقامات رژیم صهیونیستی برای بازپس‌گیری نظامیان اسیر خود واکنش نشان داده بود. سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص گفت: دشمن صهیونیستی جز از طریق یک عملیات مبادله حقیقی پس از طی مذاکرات غیرمستقیم، قادر به بازپس‌گیری نظامیان اسیر خود نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها