رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی خبر داد

سراب با دمای منفی ۳۰ درجه سردترین شهر کشور

رییس سازمان اورژانس کشور گفت : در ۲۴ ساعت گذشته به دنبال سرما و بارش برف در برخی از استان های کشور، ۲۸ بیمار در راه مانده برف و کولاک در استان های آذربایجان شرقی و غربی، گلستان، سمنان و مازندران به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۱۳۰۲۰۴۲

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایرنا، پیرحسین کولیوند در مورد آخرین وضعیت سوانح جوی بر اساس هشدار شماره ۶۹ و ۷۰ سازمان هواشناسی، افزود: استان های متاثر از سرما و برف شامل: آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، خراسان شمالی و رضوی، زنجان، سمنان، کرمان، گیلان، گلستان و مازندران بودند.

وی ادامه داد: در این مدت کل مصدومان پنج نفر بودند که چهار نفر آنها به مراکز درمانی و بیمارستان ها اعزام شدند. این افراد در اثر وزش شدید باد و تخریب سقف منزل مسکونی در گرگان و نیز وزش شدید باد و سقوط درخت در نکا مصدوم شدند. یک نفر هم که به علت وزش شدید باد و سقوط درخت در گرگان مصدوم شده بود، در محلدرمان شد.

کولیوند تصریح کرد: همچنین انتقال یک خانم باردار و بیمار در محاصره برف به بیمارستان نیز انجام شد. در این مدت یک نفر در اثر سقوط درخت روی خودرو در نکا فوت کرده است.

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: تاکنون اختلالی در عملکرد حوزه سلامت گزارش نشده است.

کولیوند خاطر نشان کرد: بر اساس گزارش های ارسالی در استان کرمان از شدت وزش باد و گرد و غبار در شهرستان های ریگان و بم کاسته شده است. در شهرستان فهرج وزش شدید باد ادامه دارد و در استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، سمنان، گلستان و مازندران تیم های امدادی در حال بازگشایی برخی از محور های اصلی و فرعی مسدود شده به دلیل کولاک و برف هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها