رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به پشتیبانی از سامانه‌های رزمی به طور برخط و به هنگام گفت: نیاز نیروهای مسلح در سطح عالی و در نبردهای نوین شبکه‌محور تأمین می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۸۶۳۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از خط تولید محصولات الکترونیکی راهبردی در صنایع الکترونیک وزارت دفاع با حضور سرلشکر باقری و امیر سرتیپ حاتمی و امیر سرتیپ شهرام مدیر عامل صاایران برگزار شد.
 
سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم در آستانه سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین در ایام نزدیک به چهلمین سالگرد دانشمند شهید دکتر فخری زاده، به برکت خون این شهیدان افتتاح خط تولید تجهیزات دارای فناوری های نوین و پیشرفته ی ارتباطی و فناوری اطلاعات را شاهد هستیم و این نشان دهنده این است که این شهادت ها موجب رشد و ارتقاء صنایع دفاعی کشور شده و می‌شود.
 
وی افزود: در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان، دستیابی به این فناوری ها به شکل بومی و تولید آن چه که نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشور به آن نیاز دارند در داخل کشور که قطعاً دارای صیانت کامل و در سطح عالی لبه ی فناوری جهانی است ارزش فوق العاده بالایی دارد.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  با بیان اینکه در جنگ های امروزی که نیاز به نبردهای شبکه محور و فرماندهی و کنترل پیشرفته و یکپارچه وجود دارد گفت: ما نیاز به چنین سامانه‌هایی داریم که به طور یکپارچه بتواند صحنه ی نبرد را  اداره کند و موجبات فرماندهی روزآمد و به هنگام و پیشرفته  را برای فرماندهان ما در تمام صحنه‌های نبرد زمینی،  هوایی، دریایی و امنیتی کشور فراهم آورد.
 
سرلشکر باقری افزود: خطوط تولیدی که امروز افتتاح و شروع به کار کرد بحمدالله  در ابعاد مختلف از بردهای کوتاه تا بالاترین بردها و همچنین بیسیم های امنیتی و در آینده ی همین خطوط،  تولید سامانه های تلفن همراه و مانند آن را پوشش خواهد داد.
 
وی تصریح کرد: آنچه که  از جهت کیفیت تولید در این خطوط مشاهده شد و تست ها و آزمایش های میدانی نیز نشان می دهد این است که این کیفیت و این امنیت در حد کمال به دست دانشمندان جوان و ارزشمند وزارت دفاع و بخش های دانش بنیان کشور فراهم شده و قطعاً خواهد توانست نیاز نیروهای مسلح را در سطح عالی انشاءالله تأمین کند و ما را از بیگانگان بی‌نیاز کند.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه این مجموعه قادر است ارتباط سامانه‌های گوناگون رزمی ما را در زمین، هوا و دریا به طور یکپارچه فراهم ‌کند و پشتیبانی از سامانه‌های رزمی را به طور برخط و به هنگام فراهم ‌کند گفت: این دستاورد قطعاً در ارتقاء کیفیت نبردها و کیفیت فرماندهی و کنترل صحنه ی نبرد ارزش فوق العاده بالایی خواهد داشت.
 
سرلشکر باقری با تبریک این توفیق به مجموعه ی صنایع دفاعی کشور گفت: قطعاً نیروهای مسلح در آینده نزدیک  از محصولات و دستاوردهای این مجموعه ارزشمند بهره‌مند خواهند شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها