معرفی خودروهای غیر معمول در نمایشگاه توکیو

نمایشگاه توکیو ۲۰۲۱ فقط به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد اما این امر باعث نشده خودروسازانی همچون دایهاتسو اقدام به معرفی محصولات خود که قرار بود در این رویداد پرده‌برداری شوند نکند. امسال دایهاتسو با شعار “راه‌های تازه برای داشتن هیجان” در این رویداد مجازی شرکت کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۱۳۵

معرفی خودروهای غیر معقول در نمایشگاه توکیو

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، کار را با عجیب‌ترین اما قطعاً خودروی هیجان‌انگیز دایهاتسو که Hijet Jumbo Sportza Ver نام دارد شروع می‌کنیم. این خودرو بر پایه محصول تجاری های جت بنا شده و دارای کابین طویل‌تر است. نیمه بالایی خودرو هم طرح رودستر را به خود گرفته است. نمای جلوی اسپورت با شیشه جلوی کوچک نیز جزو ویژگی‌های جالب این خودروست. دو سرنشین این محصول نیز روی صندلی‌های اسپورت می‌نشینند. در بخش عقب فضای بار بزرگ وجود دارد و زیرش هم سه خروجی اگزوز جانبی خودنمایی می‌کنند. این مدل در مقایسه با نسخه استاندارد ارتفاع بسیار کمتری دارد.

دایهاتسو به تغییرات قوای محرکه این مدل اشاره نکرده است. مدل استاندارد دارای قدرت ۴۶ اسبی و گیربکس ۵ سرعته دستی است اما در صورت استفاده از گیربکس ۴ سرعته اتوماتیک قدرت به ۵۲ اسب بخار می‌رسد. مشتریان می‌توانند مدل تجاری را به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک خریداری کنند.

معرفی خودروهای غیر معقول در نمایشگاه توکیو

اگر خودرویی تواناتر را ترجیح می‌دهید می‌توانید مدل Hijet Jumbo Camper Ver را انتخاب کنید که از پوشش استتاری عقب و روف راک سود می‌برد. نمای جلوی خندان خودرو دارای چراغ‌های گرد شبیه چشم انسان بوده و بخش پایینی هم شبیه دهانی است که می‌خندد.

دایهاتسو اشاره‌ای به مشخصات بخش عقب و کمپر این خودرو نکرده است.

تیم شخصی‌سازی دایهاتسو یک‌بار دیگر دست روی Copen Spyder Ver گذاشته است. این خودرو بخش اعظم شیشه جلو و سقف خود را از دست داده تا یک رودستر ایجاد شود.

معرفی خودروهای غیر معقول در نمایشگاه توکیو

دایهاتسو Taft Crossfield Ver هم یک کراس اوور کوچک است که به آفرودری ریزه میزه تبدیل شده و ارتفاع بیشتری از سطح زمین و لاستیک‌های گیراتری دارد. نمای جلوی خودرو نیز باعث بهبود زاویه حمله شده است.

معرفی خودروهای غیر معقول در نمایشگاه توکیو

نهایتاً به خودروی Thor Premium Ver می‌رسیم که دارای رنگ نقره‌ای و آبی بوده و از رینگ‌های بزرگ و نمای جلوی به‌روزتر سود می‌برد.

معرفی خودروهای غیر معقول در نمایشگاه توکیو

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها