با وجود اقدامات زیادی که فیات-کرایسلر برای تجهیز خط تولید کارخانه تولدو در اوهایو برای تولید جیپ رانگلر ۴xe پلاگین هیبریدی جدید انجام داد، هم‌اکنون نوبت به انتشار جزئیات قیمت‌گذاری این خودرو رسیده است.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۶۱

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پدال، رانگلر صحرا ۴xe مدل ۲۰۲۱ و رانگلر روبیکان ۴xe مدل ۲۰۲۱ به ترتیب قیمت پایه ۴۷۹۹۵ و ۵۱۶۹۵ دلاری دارند که شامل مشوق‌های ۷۵۰۰ دلاری فدرال نیست. همچنین به این مبلغ باید ۱۴۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد.

مشخصات جیپ رانگلر ۴xe مدل ۲۰۲۱ منتشر شد

تحویل اولین نمونه‌های الکتریکی شده رانگلر از سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

رئیس جیپ گفته است:

رانگلر ۴xe 2021 سبزترین، کاراترین و تواناترین رانگلری است که تاکنون تولید کرده‌ایم. ما به تبدیل جیپ به سبزترین برند شاسی بلندساز دنیا متعهدیم و رانگلر ۴xe جدید نیز بخشی از این هدف است که تجربه‌ای دوستدار محیط‌زیست و هیجان‌انگیز را در جاده و خارج از آن ارائه می‌کند.

مشخصات جیپ رانگلر ۴xe مدل ۲۰۲۱ منتشر شد

هر دو نسخه رانگلر ۴xe یاد شده دارای پیشرانه ۲ لیتری توربوی بنزینی و دو واحد الکتریکی هستند که قدرت ترکیبی ۳۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۶۳۷ نیوتون متری تولید می‌کنند. یک باتری لیتیوم-یونی ۱۷ کیلووات ساعتی نیز وجود دارد که شعاع حرکتی ۴۰ کیلومتری را در حالت تمام الکتریکی ایجاد می‌کند.

مدل رانگلر صحرا ۴xe لانچ ادیشن به تجهیزاتی همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، صندلی‌های چرمی، نورپردازی LED، صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی به همراه ناوبری، سیستم صوتی آلپاین با ۹ بلندگو و ساب ووفر و آمپلی‌فایر ۵۵۲ واتی، سیستم چهار چرخ محرک جیپ و اکسل‌های دانا ۴۴ پهن مجهز است.

رانگلر روبیکان ۴xe لانچ ادیشن نیز از نورپردازی LED اضافی و سیستم چهار چرخ محرک تواناتر و هوی دیوتی سود می‌برد.

مشخصات جیپ رانگلر ۴xe مدل ۲۰۲۱ منتشر شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها