انتشارات گاج از 12 شهریور 1381 کار خود را آغاز کرده و در این سال‌ها با تالیف بیش از 1500 کتاب از پیش‌دبستانی تا کنکور همراه محصلان بوده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۳۷

این انتشارت تا به امروز با خلاقیت و نوآوری سعی در گردآوری آثاری داشته که ضمن پوشش مباحث کتب درسی، راه موفقیت در آزمون‌هایی همچون کنکور سراسری را برای دانش آموزان هموار سازند. (شما می‌توانید خرید اینترنتی کتاب‌های گاج را در فروشگاه اینترنتی کتابانه به راحتی انجام دهید)

انتشارات گاج پس از چندین سال فعالیت در زمینه آموزشی، سعی کرده به شعار خود؛ یعنی برقراری عدالت آموزشی برای همه‌ی دانش آموزان، نزدیک شود. فعالیت عمده انتشارات بین المللی گاج در سه زمینه ی کتاب های کمک آموزشی، آزمون های سراسری و اپلیکیشن های آموزشی می باشد.

دسته بندی کتاب های انتشارات گاج

انتشارات گاج در طی فعالیت فرهنگی خود با در نظر داشتن هدف رفع نیازهای دانش آموزان و پر کردن خلاء‌های آموزشی با دسته بندی ای منظم و کاربردی آثار گوناگونی را تالیف نموده است که می توان از میان آن ها به این موارد اشاره کرد: کتاب های میکرو طبقه بندی، میکرو طلایی، دور دنیا در 4 ساعت، سری کتاب های کار، سیر تا پیاز، پرسمان، سری 6420، خط ویژه، کارپوچینو، آس، IQ، EQ، سین جیم، پیک آدینه، تابستانه، همچنین DVDهای آموزشی مخ (معلم خحوصی) و...

در ادامه ویژگی برخی از این دسته بندی‌ها را ذکر خواهیم کرد:

سیر تا پیاز: این دسته از محصولات درسنامه ای مفصل برای هر فصل از کتاب درسی را در بردارند. علاوه بر درسنامه تمرین‌هایی طبقه بندی شده جهت کار در منزل، نمونه سوالات امتحانی، نکات مهم تر دروس نیز آورده شده است. انتهای هر فصل جهت سنجش میزان یادگیری دانش آموز آزمون‌هایی در نظر گرفته شده است که پاسخ تشریحی تمامی آن‌ها شرح داده شده تا هیچ ابهام و مشکلی برای دانش آموزان باقی نماند.

کارپوچینو: این سری از کتاب ها، منابعی جهت کار و تمرین می‌باشند. تمرین‌ها به صورت طبقه بندی شده و با تنوع فراوان ذکر شده اند. سوالات چهار گزینه ای ویژه‌ی دانش آموزان مستعد با ذهنی پویا نیز در نظر گرفته شده تا به مهارت بیشتری در حل پرسش‌ها دست یابند. همچنین آزمون‌‎های شبیه سازی شده با نوبت اول و دوم امتحانات تهیه شده است.

آی کیو: از ویژگی‌های بارز این محصولات ارائه‌ی درسنامه‌های کاربردی و مفید متناسب با کتاب‌های درسی می‌باشد. در این درسنامه‌ها بیشتر سعی بر ارائه‌ی نکات مهم‌تر و جمع بندی مطالب بوده است. همچنین پرسش‌های چهار گزینه‌ای از آسان به دشوار تهیه شده اند تا دانش آموز مسیر یادگیری را پله پله طی کند و مطالب به صورت مفهومی و عمیق در ذهنش تثبیت یابند.

ای کیو: محصولات این دسته، کتاب‌هایی جامع می‌باشند که شامل تمامی دروس یک پایه تحصیلی هستند. برای تمام دروس درسنامه‌ی کاملی در نظر گرفته شده است. جهت آمادگی دانش آموزان برای امتحانات سوالات امتحانی تهیه شده اند که پاسخ تشریحی آن‌ها نیز بیان شده است.

میکرو طبقه بندی: این سری از کتاب‌ها شامل درسنامه‌ای جامع با ذکر نکات مهم کنکوری می‌باشند. تست‌های تالیفی و سراسری بسیاری در این کتاب‌ها آمده که با دقت بالایی برگزیده شده اند، پاسخ این پرسش‌ها نیز تهیه شده اند. ارائه‌ی مطالب به صورت مفهومی و آزمون‌های مشابه کنکور و سایر ویژگی‌های ذکر شده همگی به آماده سازی دانش آموزان جهت شرکت در آزمون سراسری کنکور کمک می‌کنند.

خرید کتاب های انتشارات گاج در فروشگاه آنلاین کتابانه

ویژگی کتاب های انتشارات گاج

در تالیف کتاب‌های گاج ارتقای سطح علمی دانش آموزان و یاری رسانی آن‌ها جهت کسب موفقیت و افزایش مهارت همواره مورد توجه قرار گرفته است.

متولیان این انتشارات سعی کرده اند در دسته بندی کتاب های خود تمامی نیازهای دانش آموزان در مقاطع مختلف را رفع کنند. کتاب‌های گاج به گونه ای تهیه شده اند که اگر دانش آموزی کنار کتاب‌های درسی نیاز به منبعی جهت درک بیشتر داشته باشد یا نیاز به منبعی برای آشنایی بیشتر با انواع پرسش‌ها و حل تمرین، بتواند از میان این تالیفات بنا بر نیازشان کتابی را برگزینند.

همچنین این گروه فرهنگی با توجه به تعطیلات تابستانه و عید، آثاری را تالیف کرده است تا دانش آموزان از مطالب درسی به طور کامل دور نشوند و مباحث را فراموش نکنند.

همچنین انتشارات بین المللی گاج در میان داوطلبان کنکور سراسری نیز بسیار مجبوب می‌باشد زیرا انواع کتاب‌های مکمل را برای دانش آموزان در رشته‌های تحصیلی مختلف شامل می شود.

کتب مناسب دانش آموزان کنکوری گاج شامل تست‌های تالیفی که با دقت انتخاب شده اند و برگزیده ای از تست‌های کنکور سال‌های پیشین، همچنین درسنامه‌های کاربردی و مفهومی و نکات مهم دروس می‌باشند.

علاوه بر موارد ذکر شده کتاب های جمع بندی نیز در میان آثار گاج با ویژگی کمک به دانش آموزان جهت مرور سریع تر مطالب درسی نیز بسیار کارآمد و محبوب اند.

این انتشارت، مخاطبین پیش دبستانی و سایر پایه های درسیِ پیش از کنکور را نیز به خوبی حمایت کرده و کتاب های پرباری جهت کار و تمرین، آموزش، ارتقای سطح یادگیری و... تالیف نموده است.

خرید کتاب های انتشارات گاج در فروشگاه آنلاین کتابانه

چند نمونه از کتاب های آموزشی انتشارات گاج

کتاب‌های آموزشی گاج از تنوع بالایی برخوردارند، بنابراین مخاطب با شناخت نیازش می‌تواند محصول مورد نظرش را برگزیند. برخی از این کتاب‌های پرکاربرد عبارت اند از:

کتاب میکرو طلایی ادبیات موضوعی کامل کنکور: کتاب میکرو طلایی ادبیات موضوعی کامل کنکور به ارائه درسنامه های کاربردی پرداخته و به صورت تشریحی مجموعه ای کامل و کارآمد را در اختیار دانش آموزان و داوطلبان کنکور سراسری قرار داده است. همچنین پرسش های کنکور سراسری سال های اخیر و تست های تالیفی به صورت موضوع به موضوع پس از درسنامه ارائه گشته است.

کتاب میکرو زیست پایه: در کتاب پیش رو؛ پرسش‌های هر فصل در مباحث مختلف دسته بندی شده اند. این دسته بندی، سبب ایجاد نظم آموزشی در مطالعۀ دانش می‌شود. پرسش‌های ترکیبی متنوع در این بانک تست ارائه شده که می‌تواند ذهن داوطلبان را به چالش بکشد. جهت جمع بندی نکات مهم برای دانش آموزانی که زمان کافی برای مطالعۀ تمام پرسش‌ها را ندارند، تست‌های منتخب از سایر تست‌ها متمایز شده اند.

کتاب جامع پیش دبستانی: این کتاب یک مجموعه ی چهار جلدی شامل کتب لوحه نویسی، زبان آموزی، ریاضی و هوش و علوم می باشد که با هدف آموزش مفاهیم برای گروه سنی پیش از دبستان تهیه شده است. برای درک بهتر این مفاهیم تمرین ها به صورت رنگ آمیزی، کامل کردن خطوط و تصاویر، نقاشی، تمرینات دوره ای (یادآوری) و… ارائه شده است. همچنین توضیحات لازم برای والدین یا مربیان نیز ذکر شده است.

کتاب کار ریاضی اول: این کتاب در بیست و پنج بخش بر اساس کتاب درسی تدوین شده است. با توجه به گروه سنی مخاطبین، سعی شده با طراحی متنوع، ترسیم اشکال زیبا و به کارگیری رنگ آمیزی شاد به بیان محتوای مورد نظر پرداخته شود.

کتاب EQ ششم: این کتاب از مجموعه کتاب های پرسمان همراه با جمع بندی کلی دروس ششم دبستان، کتابی جامع برای تقویت سطح علمی دانش آموزان این پایه تحصیلی می باشد. هر درس، درسنامه و سوالات پایانی را در بردارد.

امروزه خرید کردن راحت‌تر و دسترسی به محصولاتی که به آن‌ها نیاز دارید همچون کتاب‌ها امری آسان‌تر می‌باشد. شما هر جایی که باشید می‌توانید به راحتی جهت خرید اینترنتی کتاب‌های گاج اقدام کنید. فروشگاه اینترنتی خرید کتاب کتابانه یکی از راه‌های خرید اینترنتی انواع کتب درسی، کنکوری و آموزشی می‌باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها