شکنجه های بی رحمانه عمه سنگدل باعث قطعی دست برادر زاده ۷ ساله شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۱۳۵
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، به گفته پزشکان ،عمه سنگدل پس از ضرب و شتم و شکستگی دست برادر زاده ۷ ساله اش "عایشه" او را دیر به بیمارستان رسانده و همین موضوع باعث شده تا پزشکان مجبور شوند دست از بین رفته را قطع کرده و جان دختر بچه را نجات دهند.
 
شکنجه های بی رحمانه عمه باعث قطع دست برادرزاده اش، «عایشه» شد
"عایشه" ۷ ساله که اکنون از دست عمه اش رهایی یافته و نزد مادر خود زندگی می کند  سالها نیاز به توانبخشی دارد.
روز گذشته دادگاهی در جنوب غربی روسیه عمه "عایشه" زنی ۳۶ ساله به نام "ماکا گانیوا" را به ۶ سال زندان محکوم کرده است این در حالی است که مادر عایشه این حکم را بسیار سبک دانسته و خواستار اجرای عدالت برای دختر بی گناهش شده .
 
شکنجه های بی رحمانه عمه باعث قطع دست برادرزاده اش، «عایشه» شد
مادر عایشه در این ارتباط به خبرنگاران گفت: به دلیل مشکلات مالی قرار بود تا عمه عایشه برای مدت زمانی کوتاه از وی نگهداری کند  تمام مدت تصور می کردم که ماندن عایشه نزد خانواده پدری اش می تواند برایش بهتر بوده و زندگی راحت تری فراهم کند .اما هرگز تصور نمی کردم که عمه عایشه با دخترم چنین رفتاری داشته باشد و مدام برای هر کاری که عایشه انجام می دهد او را آزار داده و شکنجه کند.
 
شکنجه های بی رحمانه عمه باعث قطع دست برادرزاده اش، «عایشه» شد
بنا بر اطلاعات پلیس روسیه این زن ماهها برادر زاده خود را شکنجه داده و او را کتک زده و با چاقو و قیچی زخمی می کرد .تصاویر منتشر شده از صورت و بدن این کودک میزان جراحات وارده را به وضوح نشان می دهد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها