وزیر بهداشت در پیامی به سازمان ملل اعلام کرد:

شدیدترین تحریم‌های آمريکا علیه ایران در اوج شیوع کرونا (+فیلم)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان در پیام ویدیویی به نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد آمریکا در اوج شیوع کرونا شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران وضع کرد.
کد خبر: ۱۲۹۱۸۷۲

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران در پیام ویدیویی به نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک برای مقابله با کرونا گفت: در اوج شیوع کرونا، امریکا علیه ایران تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی جدیدی را وضع کرد و با ایجاد محدودیت‌های شدید در تبادلات مالی و بانکی؛ سلامت و بهداشت ایرانیان را به مخاطره انداخت.

سعید نمکی با اشاره به اقدامات مثبت جمهوری اسلامی ایران و تشریح عملکرد کمیته ملی مدیریت این بیماری خاطرنشان کرد:همکاری با سازمان بهداشت جهانی و سایر کشور‌ها برای مقابله با این بیماری اهمیت بسیار دارد.

نمکی تصریح کرد: ایران به اتباع و مهاجران دیگر کشور‌ها در ایران بویژه افغانستان در دوران شیوع کووید ۱۹ امدادرسانی کرده است.

وزیر بهداشت همچنین از سازمان ملل خواست طبق قطعنامه‌های پیشین امکان دسترسی عادلانه و بدون تبعیض کشور‌ها به دارو و واکسن کرونا را فراهم کنند.

در این نشست ویژه سازمان ملل بیش از ۱۵۰ نفر از سران و وزرای کشور‌ها از طریق پیام‌های ویدیویی از پیش ضبط شده، به بیان دیدگاه‌های خود درباره کووید ۱۹ پرداختند.

تعداد بازدید : 31
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها