تعداد ۳۵میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین، با نماد معاملاتی "چخزر" در فرابورس عرضه و هر سهم این شرکت ۲۵۰۰ تومان کشف قیمت شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۵۲۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم ، تعداد 35میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین معادل 17.5درصد سهام این شرکت، در بازار دوم فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت 2500 تومان کشف قیمت شد.

این میزان سهام در محدوده قیمتی 2400 تا 2500 تومان برای هر سهم و با سهمیه 20سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود که در نهایت به هر یک از 4 میلیون و 481 هزار و 7 نفر خریدار "چخزر"، 7 سهم با نقدینگی حدود 17.5 هزار تومانی رسید.

به هر کد بورسی هفت

 

گفتنی است تعداد 35میلیون سهم شرکت صنایع چوب خزر کاسپین در حالی عرضه اولیه شده است که از این تعداد، 30میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 5میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها