یک سرکرده داعش که در اسارت نیرو‌های سوریه است، به توضیح اقدامات وحشیانه خود طی شش سال فعالیت برای این گروه تروریستی پرداخت.
کد خبر: ۱۲۹۱۰۹۲

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، یک تروریست معروف انگلیسی که در خدمت گروه تروریستی داعش، ۶ سال به شرارت و اقدامات وحشیانه در سوریه مشغول بوده است در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «ساندی میرور» به توضیح اعمال خونین و تنفرآمیز خود پرداخت.

اصیل مثنا (Aseel Muthana) که به «شاگرد مرگ» معروف است در مصاحبه خود از به صلیب کشیدن مردم بی گناه، گردن زدن آنها و آویزان کردن اجساد از پشت بام‌ها گفت.

او در اظهاراتش اعتراف کرده است آنقدر خون دیده است که اعدام‌های داعش و قطع عضو قربانیان بی گناه صرفا برای او نوعی سرگرمی محسوب می‌شد.

او در یک سلول بی نهایت سرد و تاریک در شمال شرقی سوریه زندانی است، اما خنده‌های عجیب او تعجب هر مخاطبی را بر می‌انگیزد.

اصیل ۲۴ ساله و برادرش ناصر از نخستین اعضای گروه تروریستی داعش بوده اند که جنایات بی اندازه‌ای را مرتکب شده اند. آن‌ها بعد‌ها به سرکردگان داعش تبدیل شده و در رسانه‌های اجتماعی به جذب و استخدام نیرو‌ها از کشور‌های خارجی روی آوردند.

یک منبع امنیتی سوریه در اظهارات خود از آن‌ها با عنوان «آهن ربا‌های تروریستی» نام برده است، زیرا شمار زیادی از انگلیسی‌ها را به این گروه تروریستی جذب کرد.

این تروریست مدعی است فعالیت هایش در راه خدا بوده و در صورت آزادی باز هم به اقدامات وحشیانه خود ادامه خواهد داد.

اصیل در بخش دیگری از اظهاراتش که همراه با خنده و چشمانی که سرشار از تاثیر جنایات چند ساله بود، به هلاکت برادرش ناصر توسط هواپیما‌های بدون سرنشین اشاره کرد و گفت: او ۲۱ سال داشت و نامش در فهرست پنتاگون قرار داشت.

او مخفیانه با یک عروس داعشی ازدواج کرد و یک پسر دارد. او گفته است می‌خواهد بار دیگر در کنار خانواده اش باشد و اجازه ورود به انگلیس را حق خود می‌داند.

طبق گفته اصیل، ابتدا ناصر در سال ۲۰۱۳ به سوریه رفت و سپس او با پس انداز ۳۰۰ پوندی خود راهی سوریه شد.

شاگرد مرگ: گردن زدن برایم سرگرمی است! (+تصاویر)

شاگرد مرگ: گردن زدن برایم سرگرمی است! (+تصاویر)

شاگرد مرگ: گردن زدن برایم سرگرمی است! (+تصاویر)

شاگرد مرگ: گردن زدن برایم سرگرمی است! (+تصاویر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها