مدیر مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد؛

بارش برف و باران در محورهای 20 استان / 7 جاده مسدود است

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به اینکه در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه بارش گزارش شده است، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان هایی نظیر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران و سمنان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۸۶۹۰

به گزارش جام جم آنلاین، علی اکبر آشوری در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-تهران مسیر رفت و برگشت

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور ‌بیان کرد: دوربین‌‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد.

وی همچنین از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران مسیر رفت و برگشت محدوده های کردان و نظرآباد خبر داد.

برف و باران در جاده های 20 استان

آشوری اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه بارش برف و باران و در آزادراه های تهران - شمال و قزوین - رشت بارش باران گزارش شده است.

وی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، سمنان و چهارمحال و بختیاری خبر داد.

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اضافه کرد: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، همدان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، اصفهان، مرکزی و قم خبر داد.

7 جاده مسدود است

آشوری بیان کرد: در حال حاضر محور فرعی گنج نامه - تویسرکان در استان همدان به علت بارش برف مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان - جوکار - تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان انجام می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، جاده شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود و جاده شمشک-دیزین، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

کاهش 3.5 درصدی ترافیک راه ها

مدیر مرکز مدیریت راه ها گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2214 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 3.5 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 13.1 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

3 جاده پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

آشوری اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-قزوین ثبت شد و پس از آن آزادراه‌ کرج-تهران و آزادراه‌ قزوین-کرج پرترددترین جاده کشور بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها