هفته دهم لیگ برتر والیبال با صعود شهردای ارومیه به رده سوم و شکست سایپا پیگیری شد.
کد خبر: ۱۲۸۶۷۲۶

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از میزان، هفته دهم لیگ برتر والیبال، امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری دو دیدار همزمان از ساعت ۱۴:۰۰ پیگیری شد که در پایان سایپا با شکست برابر شهداب یزد به رده چهارم سقوط کرد و شهرداری ارومیه به راحتی از سد راهیاب ملل مریوان گذشت.

در حساس‌ترین دیدار هفته دهم تیم‌های سایپا و شهداب یزد به مصاف هم رفتند که در پایان یزدی‌ها موفق شدند دست به کار بزرگی بزنند و با نتیجه ۳ بر یک از سد سایپا بگذرند تا شاگردان محمد عمده غیاثی با ۶ برد و ۱۷ امتیاز به رده ششم صعود کنند.

در سوی مقابل سایپا که با هدایت مصطفی کارخانه تنها یک شکست را در لیگ تجربه کرده بود در برابر شهداب غافلگیر شد تا نارنجی پوشان با قبول دومین باختشان ۱۹ امتیازی باقی بمانند و به رده چهارم سقوط کنند.

ست‌های این بازی با امتیاز‌های ۲۵-۲۳، ۲۳-۲۵، ۲۲-۲۵ و ۲۴-۲۶ به سود یزدی‌ها پایان یافت.

در دیگر دیدار همزمان شهرداری ارومیه درحالی که ست نخست را به راهیاب ملل مریوان قعر جدولی واگذار کرده بود در ادامه توانست ست‌های بعدی را با پیروزی پشت سر بگذارد و در نهایت با حساب ۳ بر یک از سد حریف انتهای جدولی‌اش بگذرد تا نمایبنده ارومیه با کسب هفتمین بُردش ۲۰ امتیازی شده و به رده سوم صعود کند.

راهیاب ملل هم که ست‌های بازی را با امتیاز‌های ۲۳-۲۵، ۲۵-۲۰، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۱ به حریق پرستاره‌اش واگذار کرد همچنان بدون امتیاز از جایگاهش در رده چهاردهم تکان نخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها