بر اساس ارزیابی گزارش کیفی خودروها در شهریور ماه مشخص شد

خودروهای سنگین، خریدار آبروی کیفیت خودروهای داخلی / کیفیت ۲ خودرو ارتقا یافت

آخرین ارزیابی صورت گرفته از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران(ISQI) در رابطه با خودروهای سنگین تولیدی داخل در شهریور ماه نشان می‌دهد که کیفیت خودروهای سنگین نسبت به خودروهای سبک در سطح بهتری قرار داشته و در رده‌های کیفی سه تا پنج ستاره قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۱۲۸۳۱۷۶
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش ارزشیابی کیفی خودروها در شهریور ماه که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر شده است، در گروه خودروهای سنگین تولیدی در بخش مسافربری در گروه خودروهای مینی‌بوس و میدل‌باس، مینی‌بوس شیلر و ایسوزو سحر که هر دو متعلق به شرکت بهمن‌دیزل است، توانسته‌اند در این ارزیابی چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را به خود اختصاص دهند.
 
در بخش اتوبوس‌های بین‌شهری نیز اتوبوس اسکانیا ۴۲۱۲ مارال از تولیدات شرکت عقاب‌افشان نیز موفق به کسب چهار ستاره کیفی شده است.
 
همچنین در گروه خودروهای باری در بخش کامیونت‌ها، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ پنج ستاره کیفی، کامیونت ایسوزو NPR۷۵K چهار ستاره و پس از آن‌ها، کامیونت شیلر و کامیونت الوند نیز هریک سه ستاره کیفی از پنج ستاره را کسب کرده‌اند.
 
لازم به ذکر است که در ارزیابی کیفی مردادماه، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ در رده چهار ستاره کیفی بوده است اما در ارزیابی شهریور ماه، کیفیت آن ارتقا یافته و پنج ستاره شده است.
 
در بخش کامیون‌ها نیز به ترتیب کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی و کامیون بنز WH ایران‌خودرو دیزل سه ستاره کیفی به دست آورده‌اند.
 
در دسته کشنده‌ها هم خودروی کشنده فوتون Auman H۴ شرکت ایران‌خودرو دیزل و کشنده FAW J۶ سیباموتور هریک چهار ستاره کیفی را به خود اختصاص داده‌اند. در ارزیابی مردادماه، کشنده FAW J۶ سیباموتور نیز سه ستاره بوده است که در شهریور ماه به لحاظ کیفی ارتقا یافته است.
 
در مدل ارزیابی کیفی خودروهای داخلی این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره دریافت می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها