سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق امروز جمعه درباره اقدام آمریکا در قرار دادن نام خود در لیست تحریم های این کشور تاکید کرد که این اقدام آمریکا من را بر حقانیت هدف و اقدامات خود در راستای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورم راسختر کرد.
کد خبر: ۱۲۸۲۳۵۷

به گزارش جام جم آنلاین، «ایرج مسجدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق امروز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در بغداد در رابطه با تحریم خود از طرف دولت آمریکا و به دنبال آن ذوق زدگی رسانه های کشورهای حامی تروریسم در منطقه، اظهار داشت: از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم. البته رژیم تروریستی و جنایتکار آمریکا اینجانب را یک بار دیگر همراه 80 میلیون ایرانی در لیست تحریم جنایتکارانه خود قرار داده و مردم کشورم و هزاران کودک و بیمار را در اوج شیوع کرونا از رسیدن دارو و مواد غذایی با مشکل مواجه و تحت فشارهای غیر انسانی خود قرار داده است.

وی افزود: این اقدام آمریکا اینجانب را بر حقانیت هدف و اقدامات خود در راستای تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم کشورم راسختر کرد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی قدس سند افتخاری برای همه آزدیخواهان و مجاهدین فی سبیل الله در این راه مقدس است. بدون شک محور مقاومت اسلامی با پشتیبانی قاطع جمهوری اسلامی ایران راه آزادگی و مبارزه بی امان علیه رژیم تروریست آمریکا و اسرائیل غاصب را ادامه خواهد داد و به پیروزی و نصرت های الهی دست خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها