مهدی امیرآبادی در گفت و گو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

مبادا فکری هم مهره سوخته شود / او باید بسوزد و بسازد

بازیکن اسبق استقلال می گوید استقلال در سال های اخیر هر چه ضربه خورده از طرف مدیریت این باشگاه بوده است.
کد خبر: ۱۲۷۹۴۴۴

مهدی امیرآبادی بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با خبرنگار جام جم آنلاین ،عنوان کرد: موفقیت استقلال خواسته قلبی همه ما استقلالی هاست و امیدواریم در فصل بیستم این اتفاق رخ بدهد اما در این چند سال اخیر استقلال ضربات متعددی خورده است که تمام این ضربات از طرف مدیریت بود.

امیرآبادی افزود: مدیریت استقلال اشتباهات متعددی را مرتکب شده است. مهم ترین بخش مربوط به بدهی های مالی می شود و اکنون هم که با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مشکل دیگری به مجموعه دردسرها اضافه شده است. این عوامل دست به دست هم داد تا استقلال اکنون در این نقطه قرار داشته باشد. همه مشکلات ریشه در نحوه مدیریت استقلال در این چند سال اخیر دارد.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: محمود فکری کاپیتان من در استقلال بود و اکنون باید به طور کامل حمایت شود. او باید همان حمایتی را داشته باشد که علیرضا منصوریان، فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق از آن برخوردار بودند. البته فکری نباید مانند این سه مربی تبدیل به مهره سوخته شود. مبادا این اتفاق بیفتد و یک چهره استقلالی دیگر مهره سوخته لقب بگیرد.

پیشکسوت استقلالی ها تاکید کرد: باید به طور کامل از فکری حمایت کنیم. او دیگر فرصت چندانی در اختیار ندارد. همه تیم ها اردو رفتند و بازی تدارکاتی انجام دادند اما استقلال چنین رویه ای را پشت سر نگذاشت. اکنون محمود فکری نه فرصت کافی برای این در اختیار دارد که بفهمد چه مهره ای برای تیم او مناسب است و نه می تواند بازیکن جدید برای تیمش جذب کند چون پنجره نقل و انتقالات برای این تیم بسته است.

وی بیان داشت: فکری با همین بازیکنانی که در اختیار دارد باید بسوزد و بسازد. البته او  درایت کافی را دارد و قبلا در مقام بازیکن به همراه این تیم موفق به کسب جام شده است. او می تواند مقابل بازیکن سالاری بایستد و جلوی «قد بازی ها» را هم بگیرد.

امیرآبادی در ادامه گفت: هواداران دو ، سه سالی می شود که به دلیل نتایج استقلال در ناراحتی هستند و به نظر من محمود فکری با کادر فنی تمام استقلالی اش می تواند جلوی این رویه را بگیرد. شادی باید به هواداران استقلال برگردد.

بازیکن اسبق استقلال یادآور شد: اکنون دیگر نوبت انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال بود. قبل از او به مجیدی فرصت داده شد و دیدیم که چه اتفاقاتی افتاد. البته هم او و هم فکری مهره های کلیدی باشگاه بودند و اکنون به خانه خود برگشته اند، البته اینبار به عنوان سرمربی. همه دوست دارند به استقلال کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوب می دانیم که فکری در نساجی چه مشکلاتی داشت و چگونه به استقلال برگشت. او دوست دارد به تیم کمک کند و امیدوارم بتواند موفق باشد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران اذعان داشت: نکته بسیار مهم این است که پنجره نقل و انتقالات بسته است. اگر هم باز بود من نمی توانستم بگویم چه بازیکنانی و در چه پستی برای استقلال مفید هستند چون از پازل تاکتیکی فکری چیزی نمی دانم.

امیرآبادی در پایان گفت: مدیریت باید بتواند پنجره نقل و انتقالات استقلال را باز کند. تا آنجایی که من می دانم باشگاه حدود 100 میلیارد تومان بدهی دارد. تا امروز فقط وعده و وعید از باشگاه استقلال به گوش رسیده. همه این وعده ها را باید کنار بگذارند و عمل کنند. در سال های اخیر تا توانسته اند شعار داده اند و هواداران هم فقط شعار شنیده اند. وقت این است که یک مدیر پیدا شود و فقط به حرفش عمل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها