برخی رسانه‌های عربی و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار اخباری درباره فوت «صباح الاحمد الصباح» امیر کویت در بیمارستان محل بستری وی در آمریکا هستند.
کد خبر: ۱۲۷۷۸۱۷

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، برخی رسانه‌های عربی امروز سه‌شنبه از فوت «صباح الاحمد الصباح» امیر کویت پس از وخامت حالش در بیمارستانی در آمریکا خبر دادند.

محافل رسمی کویت تا این لحظه از هر گونه اظهارنظر در این باره خودداری کرده‌اند اما برخی از خاندان امیر کویت به طور غیرمستقیم مطالبی را در حساب‌های توئیتری خود منتشر کرده‌اند.

همچنین روزنامه «المصریون» در خبری به نقل از «ترکی الحمد» نویسنده سعودی از فوت امیر کویت خبر داد.

این نویسنده سعودی در حساب توئیتری خود با اعلام خبر فوت امیر کویت، برای او از درگاه خداوند طلب مغفرت کرد و برای ملت کویت نیز آرزوی امنیت و شکوفایی کرد.

همچنین «عبدالله المدنی» استاد روابط بین‌الملل بحرین در حساب توئیتری خود نوشت:« خبری از منبع موثق در دولت کویت مبنی بر فوت صباح الاحمد الجابر الصباح در ساعت ۴ صبح امروز، دریافت کردم و خبر فوت وی بزودی به صورت رسمی اعلام می‌شود».

برخی منابع خبری نیز از برگزاری نشست «نواف الأحمد الصباح» معاون امیر کویت و ولیعهد این کشور با رئیس پارلمان و نخست‌وزیر این کشور در سایه انتشار اخباری درباره وخامت حال امیر کویت خبر دادند.

امیر کویت اخیرا برای درمان بیماری خود به آمریکا سفر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها