مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خبر داد؛

بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش باران و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از بعد ازظهر امروز (۲۹ شهریور) خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۶۴۱۵

به گزارش جام جم آنلاین، صادق ضیاییان در گفتگو با ایسنا با اشاره به اینکه طی امروز (۲۹ شهریور) افزایش نسبی دما در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال شرق رخ می‌دهد، اظهار کرد: از بعد ازظهر امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این وضعیت فردا (۳۰ شهریور) در استان‌های ساحلی خزر، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و روز دوشنبه (۳۱ شهریور) علاوه بر این مناطق در خراسان شمالی دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۰ و ۳۱ شهریور) کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد، تصریح کرد: دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۱ و ۲ مهر) در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال غرب بارش پراکنده خواهیم داشت.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ شهریور) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۳۱ شهریور) نیز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها