آشینا سای بازیگر سرشناس ژاپنی در ۳۶ سالگی به زندگی‌اش خاتمه داد و این سومین خودکشی یک هنرپیشه ژاپنی طی سال میلادی جاری است.
کد خبر: ۱۲۷۶۲۲۷
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر، آشینا سای بازیگر درام‌های محبوب تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی ژاپنی در آپارتمانش در توکیو در حالی پیدا شد که درگذشته بود.
در حالی که جسد وی دوشنبه پیدا شد پلیس توکیو و آژانسی که وی با آن کار می‌کرد تایید کردند که خود وی به زندگی‌اش خاتمه داده است.
وی متولد ۱۹۸۳ در فوکوشیما بود و زمانی که هنوز نوجوان بود راهی توکیو شد و به زودی در صنعت مد کاری برای خودش به دست آورد.
او نخستین بار سال ۲۰۰۲ در درامی با عنوان «دنباله خوشبختی» نقش‌آفرینی کرد. وی با پشت سر گذاشتن حدود ۸۰۰ متقاضی دیگر سال ۲۰۰۷ توانست بازیگر درام تاریخی «ابریشم» ساخته فرانسوآز ژیرار شود. این فیلم محصول مشترک ژاپن، کانادا و ایتالیا بود.
در دهه گذشته وی در فیلم‌ها و سریال‌های متعدد تلویزیونی بازی کرد که بازی در نقش اصلی درام «ناناسه: سرگردان‌های روحی» به کارگردانی کازویا موناکا از جمله آنها بود. سریال «آیبو: کارآگاه توکیو» در سال ۲۰۱۷ هم یکی از محبوب‌ترین سریال‌های وی بوده است. نوزدهمین فصل این سریال از اکتبر روی آنتن می‌رود. وی بازیگری صداپیشه هم بود و صداپیشگی نقش اصلی امیلی تورن در سریال آمریکایی «انتقام» را در سال ۲۰۱۱ برعهده داشت.
این جدیدترین مرگ بر اثر خودکشی در میان استعدادهای شناخته شده ژاپنی است و پیش از وی هاروما میورا بازیگر در ماه جولای و هانا کیمورا بازیگر برنامه‌های تلویزیونی در ماه می به زندگی خود خاتمه داده بودند.
سای یادداشتی از خود به جای نگذاشته تا دلیل پایان دادن به زندگی‌اش را روشن کند. جسد وی توسط برادرش پیدا شد و این پس از آن بود که وی از ۱۳ سپتامبر به تلفن‌هایش پاسخی نداد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۶
۰
۰
چقدر ترجمه بد و فارسى ناسليسى ...

نیازمندی ها