مسعود ردایی به تحلیل و بررسی خطر تعطیلی دائمی سینما و سالن‌ها پرداخت.
کد خبر: ۱۲۷۵۰۱۸

خطر تعطیلی دائمی سینما و سالن‌ها وجود دارد؟

به گزارش گروه سیما جام جم آنلاین از خبرنگاران جوان، مسعود ردایی تهیه کننده سینما در پاسخ به چرایی اینکه با وجود اعمال همه ترفند‌ها برای جذب مخاطب، اما کماکان سینما‌ها یکی از خلوت‌ترین مکان هاست و آیا خطر تعطیلی دائم در چنین شرایطی وجود دارد یا نه، گفت: به نظرم تعطیلی دائم نخواهیم داشت، ولی چنین وضعیتی تا یکی دو سال آینده و تا زمان کنترل کامل کرونا وجود دارد بالاخره این وضعیتی که کرونا ایجاد کرده و توصیه‌های پزشکی برای عدم حضور در جمع و مکان‌های سربسته، تاثیر مستقیم گذاشته است.

او درباره ورشکستگی دائمی سینماگران و سالن‌ها بیان کرد: تاثیر می‌گذارد، اما به صورت ورشکستگی کامل نخواهد بود. باید توجه داشت کرونا روی بخش اقتصادی تمام صنایع تاثیر منفی گذاشته و بازخورد خوبی نداشته است و سینما نیز از این موضوع مستثنی نیست.

این تهیه کننده در پاسخ به این سوال که چرا مردم همه جا می‌روند، اما از سینما استقبال نمی‌کنند، اظهار کرد: مواردی مانند رفتن به مسافرت و حضور در مراسم‌ و مکان‌های عمومی برای بهره بردن از فرصت‌ها با هدف رفع فشار‌های روحی است. هر چند توصیه شده که ضرورتی هم ندارد، اما برای رفتن به سینما نیاز به اعصابی آرام و خیالی راحت است تا بتوان از دیدن فیلم لذت برد که در چنین شرایطی این پیش زمینه‌ها وجود ندارد؛ بنابراین مخاطب خلاء ندیدن فیلم در سالن‌های سینما را در منزل و به صورت آنلاین پر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها