نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درگفتگو با جام جم آنلاین:

ضربه به سرویس های اطلاعاتی بیگانه کاری دور از دسترس نیست

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:دستگیری سر کرده گروه تروریستی تندر حاکی از اشراف قوی جمهوری اسلامی ،وتوفیق این پیروزی برای جامعه اطلاعاتی کشور است.
کد خبر: ۱۲۷۳۰۳۸

شهریار حیدری نماینده مردم گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین در مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین با اشاره به اینکه دنیای پر راز و رمز اطلاعات بسیار پیچیده است افزود: در شرایطی که ایران اسلامی دشمنان خارجی و داخلی زیادی دارد قاعدتا کار اطلاعات بسیار پیچیده ،سخت و حساس است.
 
عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی گفت: اولین پیام این پیروزی به کشورهای حامی تروریسم از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای مخالف جمهوری اسلامی این است که اگر مخالفین نظام و کسانی  که در پی ضربه زدن به کشور،در هر جا پناه بگیرند امنیتی نخواهند داشت و از تیررس سرویس اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در امان نخواهند ماند.
 
وی یاد آور شد:پیام دیگر به گروه ها و جریاناتی است که دائما در حال توطئه و اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران هستند که با دست توانمند سربازان گمنام جمهوری اسلامی ایران ،ضربه به سرویس های اطلاعاتی  و بیگانه کاری دور از دسترس نیست.
 
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دستگیری سرکرده گروه تندر را ایجاد ترس برای معاندان نظام عنوان کرد و گفت: قطعا ابعاد این ترس بسیار وسیع و فراتر برای کسانی است که فعالیت های مشابه گروه تروریستی تندر دارند و وحشتی برای  سرویس های اطلاعاتی است که از بیرون این افراد و گروه ها را حمایت می کنند.
 
دبیر مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:سرویس های حامی مقابله با ایران باید بدانند که جامعه اطلاعاتی کشور اشراف کافی بر حرکات دشمن دارد وقطعا ضربات سربازان گمنام نیازمند زمان و مکان خاص خودش است تا به موقع نتایج آن قابل اعلام باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها