باقی مانده رویای نیمار برای بازگشت به بارسلونا خراب شد چرا که رییس باشگاه صراحتا درباره بازگشت او به بارسلونا نظر منفی داد.
کد خبر: ۱۲۷۲۸۶۳

به گزارش جام جم آنلاین، بیش از یک سال تلاش نیمار برای بازگشت به بارسلونا هدر رفت.

 جوزپ ماریا بارتومئو رییس باشگاه بارسا در مصاحبه با اسپورت تایید کرد که تلاشی برای جذب نیمار نخواهند داشت.

او در این رابطه گفت:« در وضعیت کنونی جذب نیمار غیرممکن است. پی اس جی هم تمایلی برای فروش او ندارد و این طبیعی است چرا که نیمار از بهترین بازیکنان دنیاست. تابستان گذشته با انگیزه و شور زیادی برای بازگرداندن نیمار تلاش کردیم ولی امسال هیچ تلاشی در کار نیست. ما بین ماه مارس تا ژوئن، 200 میلیون یورو به خاطر کرونا ضرر کردیم. تصور ما بر این بود که 1.1 میلیارد یورو درآمدزایی خواهیم کرد ولی حالا 30 درصد از این رقم کاسته شده است. اگر وضعیت کرونا بهبود پیدا نکند، مطمئنا شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها نخواهیم بود و ممکن است بار دیگر فروشگاه ها و موزه باشگاه تعطیل شوند که بازهم ضرر اقتصادی بیشتری به باشگاه وارد خواهد کرد. باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم و در خریدها از هر گونه ریسکی خودداری کنیم.»

جذب لائوتارو مارتینز از اینتر: «هفته های قبل گفت و گوهایی با اینتر داشتیم ولی همه چیز با توافق دو طرف متوقف شده است. شرایط به گونه ای نیست که بتوان برای جذب یک بازیکن، هزینه های زیادی متقبل شد.»

تمدید با تراشتگن: «برای ما تمدید با تراشتگن اهمیت بالایی دارد ولی او هم باید درک کند که شرایط مالی باشگاه دیگر مثل گذشته نیست.»

وضعیت مسی و آنسو فاتی: «لیونل مسی حداقل تا 4 سال دیگر می تواند در همین سطح بازی کند و  اطمینان دارم که با ما خواهد ماند. فاتی هم برای ما اهمیت بالایی دارد و هرگز او را به هیچ باشگاهی واگذار نخواهیم کرد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها