فیلم‌ سینمایی «گشت ارشاد ۳» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید سهیلی برای ادامه فیلمبرداری به مشهد می‌رود.
کد خبر: ۱۲۷۲۲۲۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، فیلمبرداری فیلم «گشت ارشاد ۳» به کارگردانی سعید سهیلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تهران روزهای پایانی را پشت سر می گذارد و به زودی گروه سازنده برای ادامه فیلمبرداری به مشهد خواهند رفت.
 
ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهنام بانی، ریحانه پارسا، میرطاهر مظلومی، نازنین کیوانی، مبینا رحمتی، اسدالله منجزی، امیر محاسبتی، اشکان عقیلی، مهدی دانایی مقدم، با معرفی علیرضا خواجه نیا و با هنرمندی امیر جعفری گروه بازیگران «گشت ارشاد ۳» را تشکیل می دهند.
 
فیلم سینمایی گشت ارشاد ۱ در سال ۹۱ و گشت ارشاد ۲ در سال ۹۵ ساخته شد و هردو فیلم در گیشه با استقبال خوب مخاطبان همراه شدند و پیش بینی می شود این اتفاق در سری سوم فیلم هم تکرار شود.
 
در خلاصه داستان  فیلم آمده است: حسن و عطا پس از سال‌ها حضور در خارج به ایران برمی‌گردند. آنها به اجبار برای امرار معاش به نوازندگی در خیابان‌ها می‌پردازند، پس از مدتی سودای خوانندگی آنها را رها نمی‌کند تا این که تصمیم به انتشار آلبوم موسیقی می‌گیرند. اما به لحاظ مالی در تنگنا هستند پس تصمیم می‌گیرند به سراغ یک زمین دار بزرگ در لواسان که نقش او را بهنام بانی بازی می کند، رفته او را بدزدند. اما پس از مدتی با او دوست می‌شوند و زمین دار بزرگ تصمیم میگیرد از حسن و عطا حمایت کرده و تمام هزینه تولید آلبوم موسیقی آنها را تقبل کند. در این مسیر ناگهان اتفاقات عجیبی روی می‌دهد که هر سه آنها را دچار دردسر های بزرگی می کند.
 
بهنام بانی خواننده پاپ نیز به عنوان یکی از بازیگران این فیلم جلوی دوربین رفته است. طراح چهره پردازی گشت ارشاد ۳ را نیز عبدالله اسکندری بر عهده دارد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها