ضعف های ظاهری یک بحران سخت برای عزیزانی خواهد بود که مشکلات ظاهری را تجربه میکنند این افراد همیشه به نقص خود فکر کرده و از این طریق اعتماد به نفس خود را از دست میدهند و همیشه به دنبال راهی برای برطرف کردن مشکل خود می باشند.
کد خبر: ۱۲۶۹۳۸۱

یکی از مشکلات ظاهری که برای افراد به علت عوامل گوناگون در هر فردی پدید می آید مشکل ریزش شدید مو می باشد ریزشی که خالی شدن موها را به همراه دارد و دارو درمانی برای آن ها جواب دهنده نخواهد بود اما پیشرفت علم توانسته است این مشکل را نیز برای عزیزان رفع نماید و افراد شاهد رشد مجدد موهای خود به صورت طبیعی باشند  و این کار از طریق استفاده از روش کاشت مو امکان پذیر می باشد. 

در این مطلب با توجه بر درخواست شما عزیزان به توضیحاتی در رابطه با کاشت مو و هزینه کاشت مو میپردازیم با ما همراه باشید.

کاشت مو SUT

کاشت مو درمانی است که روش های مختلفی را به خود اختصاص داده است این روش مانند بیشتر روش های زیبایی درمانی به دست تغییر و پیشرفت میرود و از زمان شروع این درمان تا کنون روش های جدید را به خود راه داده است.

 در روش های ابتدایی کاشت مو شرایط به خوبی الان  پیش نمی رفت امکان برداشت فولیکول مو ها به راحتی امکان پذیر نبود و  برای برداشت قسمتی از پوست سر فرد برداشته میشد تا فولیکول مو از آن جدا شود و پوست سر بخیه میشد و خط اسکار به وجود می آمد و یا برداشت از طریق پانچ انجام میشد که برداشتی غیر اصولی با خالی شدن موهای پشت سر فرد  ایجاد میشد به طور کلیه تمامی روش ها مقدار کم فولیکول را بر دست داشتند و با کاشت آن ها بر سر شاهد رشد کم تراکم و کم پشت موها بودیم.

 این روش ها نتایج درمانی غیر قابل پیشبینی داشتند و نتیجه گیری آن ها به یک سال طول میکشید و از همه مهم تر کاشت غیر اصولی موها بر سر سبب  حالتی غیر طبیعی و مصنوعی بر موها میشد.

بهترین روش ارائه شده کاشت مو می باشد  که روش تکمیلی کاشت مو بوده و قادر است طبیعی ترین جلوه را برای رشد مجدد موها داشته باشد.

قیمت کاشت مو و کاشت ابرو در کلینیک رنسانس چقدر است؟

 

 بهترین روش کاشت مو

کاشت مو SUT بهترین روش کاشت مو می باشد که تنها در کلینیک های معتبر و حرفه ای انجام میگیرد کاشت مو SUT کلینیک رنسانس بهترین انتخاب برای انجام کاشت مو می باشد که میتواند بهترین ، طبیعی ترین و پر تراکم ترین  رشد مو را برای عزیزان به همراه داشته باشد.

 این روش نیازی به جراحی برداشت پوست سر و یا پانچ ندارد و بدون آسیب به ظاهر شخص و ایجاد درد و خونریزی تنها از طریق سوزن های ریز این روش اقدام به برداشت فولیکول موها به صورت اصولی میکند و بیشترین مقدار برداشت فولیکول و کاشت آن ها را بر عهده دارد ، نحوه کاشت فولیکول ها نیز اصولی بوده و طبیعی ترین حالت را به همراه دارد و تنها در مدت 4 الی 9 ماه نتایج معلوم میشوند.

 بنابراین افراد میتوانند بهترین کاشت مو را در کلینیک تخصصی رنسانس انجام دهند و از بهترین نتایج درمانی بهره مند شوند.

هزینه کاشت مو SUT

قیمت کاشت مو بستگی به شرایط مختلفی دارد معمولا روش های کاشت مو هزینه های متفاوتی را به همراه دارند شاید روش های ابتدایی کاشت مو هزینه پایین تری را به همراه داشته باشند اما به دلیل  کیفیت پایین و نتایج غیر مطلوب گزینه مناسبی نیستند .

هزینه کاشت مو SUT نیز در کلینیک تخصصی رنسانس بر اساس شرایط هر فرد تعیین میشود  برخی افراد از ریزش های کم تر و برخی از ریزش های بیشتر بهره مند هستند بنابراین باتوجه به مقدار برداشت فولیکول ها و مقدار کاشت هزینه برای هر فرد محاسبه میشود و نمیتوان هزینه مشخصی برای آن ها در نظر گرفت عزیزان نیز در جلسه مشاوره میتوانند اطلاعات کامل را از هزینه درمان خود دریافت نمایند .

 اما با توجه به کیفیت عالی درمان در کلینیک تخصصی رنسانس با  هزینه های منصفانه و مقرون به صرفه می باشد.

 کاشت ابرو

 یکی دیگر از مشکلات ظاهری که افراد زیادی به دلایل مختلف با آن سروکار دارند  ریزش ابرو و کم پشتی ابرو ها می باشد  که عزیزان میتوانند با استفاده از کاشت ابرو مشکل خود را رفع کرده و صاحب رشد طبیعی ابرو های خود باشند.

برای استفاده از کاشت ابرو به دلیل اهمیت  بالای آن و وجود آن بر صورت توصیه میشود تا افراد از بهترین روش کاشت ابرو یعنی کاشت ابرو SUT استفاده نمایند که کلینیک تخصصی رنسانس بهترین انتخاب برای اجرای این روش می باشد و با برداشت اولی و به اندازه از موهای سر بدون درد و با استفاده از بی حسی موضعی و سپس کاشت آن ها بر لا به لای ابرو بدون آسیب به فولیکول تاراصلی ابرو انجام میدهد و نتایج درمانی نیز در کوتاه ترین زمان نمایان میشوند .

کاشت ابرو رنسانس میتواند بدون ریسک ترین انتخاب و همچنین طبیعی ترین و زیباترین نتایج کاشت ابرو را برای افراد فراهم کند به همین خاطر توصیه میشود تا کلیه افرادی که کاندیدای مناسب کاشت مو و کاشت ابرو هستند حتما به کلینیک تخصصی رنسانس مراجعه نمایند.

هزینه کاشت ابرو SUT

کاشت ابرو SUT بهترین نتایج درمانی برای افراد به همراه دارد هزینه کاشت ابرو نیز به این روش نرخ مشخصی را ندارد زیرا بستگی به شرایط مراجع کننده می باشد که فرد چه مقدار ریزش و چه مقدار برداشت و کاشت فولیکول را نیاز دارد و بر اساس آن هزینه درمان شخص محاسبه خواهد شد اما قیمت کاشت ابرو در رنسانس نسبت به کاشت مو کمتر بوده و به علت کیفیت عالی درمان و استفاده از بهترین روش کاشت ابرو یعنی کاشت ابرو SUT هزینه های منصفانه را برای عزیزان در نظر میگیرد بنابراین بهترین درمان برای ریزش ابرو عزیزان استفاده از کاشت ابرو   SUTکلینیک تخصصی رنسانس می باشد .

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس                                     

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها