فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران:

316 بیمار کرونایی در 24 ساعت گذشته در تهران بستری شدند

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: در 24 ساعت گذشته 316 بیمار کرونایی در بخش‌های عادی و مراقبت ویژه بیمارستان های استان تهران بستری شدند.
کد خبر: ۱۲۶۹۱۳۲

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر گفت: در مجموع کسانی که با تشخیص کرونا در استان تهران در بیمارستانها بستری شدند 254 بیمار در بخش عادی و 62 بیمار هم در بخش مراقبت ویژه بستری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع کسانی که به بخش های بهداشتی و درمانی مراجعه کردند 6.4 درصد از افراد نیازمند بستری بودند.

زالی گفت: سهم ترخیص هم ظرف 24 ساعت گذشته حدود 257 بیمار بوده است.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران افزود: نسبت به روز گذشته در زمینه بستری در بخش ویژه تفاوتی را شاهد نیسیتم اما در بخش عادی 1.5 درصد رشد داشته‌ایم.

وی ادامه داد: بالاترین میزان مراجعین ما بین 50 تا 59 سال سن داشته اند و رتبه دوم به بیماران با رده سنی بین 40 تا 50 سال مربوط می شده و در نهایت در رتبه سوم بیماران بین 60 تا 70 سال قرار دارند اما سهم بیماران زیر 40 سال و بالای 70 سال سهم اندکی بوده است.

زالی خاطر نشان کرد: در مورد مرگ و میر در طول دو ماه اخیر بالغ بر 90 درصد بیماران فوت شده یک بیماری یا چند عامل زمینه ای داشته اند و تنها ده درصد بیماران هیچ علت زمینه ای نداشتند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: اولین علت بیماری زمینه ای در تهران فشار خون، دومی دیابت، سومی وزن بالا چهارمی بیماری‌های قلبی و عروقی و در نهایت بیماران تنفسی شناسایی شده اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها